Tulevat tapahtumat

PERUTTU: Suuret joulumyyjäiset

la 4.12 klo 10:00 - la 4.12 klo 15:00

Kauppakeskus Elo, Ylöjärvi

Tervetuloa mukaan perinteisiin joulumyyjäisiin!
Myyjäksi ilmoittaudutaan torstaihin 2.12. mennessä tekstiviestillä p. 0405890355/Minna tai sähköpostilla minna.sarvijarvi@ylojarvi.fi.
Myyjiltä peritään 20€ markkinoimismaksu ja palkinto päivän arpajaisiin. Paikan kokoa ei ole rajoitettu ja kukin tuo omat pöydät ja somisteet mukanaan. Arvioi ilmoittautuessasi tarvitsemasi myyntitila. Paikkana on kauppakeskus Elon suuri liiketila Pixelon vieressä, terveyskioskia vastapäätä.
Jos tuot tarjolle kotitekoisia leivonnaisia, merkitse valmistusaineet ja leipomispäivä kuhunkin tuotteeseen selkeästi näkyviin.
... Näytä enemmänNäytä vähemmän

1269 kiinnostunut  ·  51 menossa
Syyskokous

pe 22.10 klo 18:00

Lahden Nnky Ry.Vapaudenkatu 8Lahti,15110 Kartta

Päijät-Hämeen Keskustanaisten sääntömääräinen syyskokous järjestetään hybridi-mallilla pe 22.10. klo 18. Olet lämpimäsi tervetullut NNKY:n tilaan, Vapaudenkatu 8, Lahti. Halutessasi voit osallistua kokoukseen etänä laittamalla viestiä jaana.niemi@keskusta.fi tai p. 0404181150. Saat sähköpostiisi linkin kokoukseen osallistumiseen. Tervetuloa!... Näytä enemmänNäytä vähemmän

2 kiinnostunut  ·  1 menossa
Keskustanaisten 38.Edustajakokous

pe 18.6 klo 15:00 - la 19.6 klo 15:00

Keskisen KyläkauppaOnnenTie 7Tuuri,63610 Kartta

Suomen Keskustanaiset ry:n 38. varsinainen edustajakokous järjestetään etäyhteyksin 18. -19.6.2021. Keskustanaiset päättävät kokouksessaan poliittisesta ja järjestöllisestä ohjelmasta, käsittelevät jäsenyhdistystensä aloitteita sekä valitsevat puheenjohtajiston seuraavalle kaksivuotiskaudelle.

103 kiinnostunut  ·  75 menossa
Tupailta Kulttuurin ääreltä

la 22.5 klo 11:00

Neljä keskustelijaa, neljä keskustalaista näkökulmaa. Miten käy kulttuurialan koronan jälkeen? Millaista kulttuuripolitiikkaa Suomessa tehdään? Mitä on keskustalainen kulttuuripolitiikka?

87 kiinnostunut  ·  28 menossa
Nuorten pahoinvointi ja ennaltaehkäisevä työ

ke 19.5 klo 18:00

Nytkis ry:n Pohjanmaan aluetoimikunta järjestää webinaarin, jossa keskustellaan nuorten lisääntyvästä pahoinvoinnista sekä ennaltaehkäisevästä työstä. Avauspuheen pitää Heidi Viitaniemi ja asiantuntijana on Sari Somppi. Keskustelua johtavat Kirsi Kandolin ja Sari Palmu.

165 kiinnostunut  ·  38 menossa
Tupailta perhevapaauudistuksen ääreltä

la 8.5 klo 11:00

Kolme kansanedustajaa keskustelemassa perhevapaauudistuksesta. Mikä muuttuu vai muuttuuko mikään? Huomioiko uudistus erilaiset elämäntilanteet? Onko tasa-arvo huomioitu uudistuksessa? Entä perheiden valinnan vapaus? Keskustelun avaa ja juontaa Keskustanaisten varapuheenjohtaja Sari Palmu