Keskustanaisten huivi

Valkoinen, ohutta materiaalia.

Keskustanaisten kännykkäpussi

Värivaihtoehdot tummanharmaa, lime tai musta

Hinta 10 €

Keskustanaisten kännykkäkukkaro

Värivaihtoehdot tummanharmaa tai musta

Keskustanaisten t-paita, musta

Musta V-aukkoinen t-paita. Paita on joustavaa materiaalia. Saatavilla hajakokoja S-XL. Rinnassa iso kehrä-logo.

Keskustanaisten t-paita, lime

Raikkaan limenvihreä pyöreäaukkoinen keskustanaisten t-paita. Paita on joustavaa materiaalia. Saatavilla hajakokoja S-XL. Rinnassa iso kehrä-logo

Hinta 10 €

Keskustanaisten historiikki

Aitan polulta yhteiskunnalliseksi vaikuttajaksi, keskustalaisen naisliikkeen toimintaa 1906 -1985 (1992).

Hinta 20 €

Vaikuttava keskustanainen -juhlajulkaisu

Keskustanaiset 75- vuotta

Hinta 5 €

Matti toilettilaukku

Tehtäväni oli tehdä vaalit. Palvelin ylväänä turuilla ja toreilla. Nyt sinulla on etuoikeus olla laittamassa Suomea kuntoon hankkimalla pala vaalihistoriaa. Suomen asia on meidän, kestävä kehitys ja maapallon hyvinvointi on lähellä Keskustanaisten sydäntä.
Saatavana kahta kokoa.

Pieni 15 €
Iso 20 €

Juomapullo

Juomapullo BPA materiaalia. Vetoisuus ½ litraa.

Hinta 12 €

Sporttipyyhe

Näppärä pyyhe, mikä menee pieneen tilaan ja kuivuu nopeasti. Pyyhkeen käyttö on yksinkertaista: kastele se viileällä vedellä, kierrä kuivaksi, vedä muutaman kerran suoraksi ja aseta iholle. Malliltaan pitkä liina asettuu mainiosti harteille. Voit käyttää myös helpottamaan lihassärkyä tai viilentämään lemmikkiä helteellä. Pyyhe on konepestävä.

Hinta 6 €

Keskustanaisten pöytästandaari

Valkoisella pohjalla vihreä Keskustanaisten logo ja mustalla fontilla teksti Keskustanaiset ry Centerkvinnorna i Finland rf.

Hinta 28 €

Keskustanaisten 75 -juhlavuosi korusarja

Kasvu-korumalliston tuotteet kasvavat moderneina tähän päivään. Niiden materiaalina on hopea 925. Korujen herkkä kuulapuhallettu pinta yhdistyy hopean voimakkaaseen kiiltoon naiseutta kuvastaen.

Korusarjan suunnittelija Satu Suvanto
Ketjun pituus 45 cm

Kaulakoru

Hinta 95 €

Korvakorut

Hinta 70 €

Kuulakärkikynät

Kynät on pakattu 100 kpl laatikkoon. Värinä lime tai oranssi

Hinta 70 €

Tilaa tuotteita

Järjestötuotteiden tilauslomake
Listaa tähän haluamasi tuotteet ja mahdolliset lisätiedot, niin olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.
EtusivuJärjestötuotteet