Sanna Hakala

Alavus
sairaanhoitaja, palveluvastaava, 34

Hei.
Olen Sanna Hakala. 34-vuotias, kolmen ala-asteikäisen lapsen äiti.
Koulutukseltani olen sairaanhoitaja yamk ja työskentelen lähiesimiehenä, palveluvastaavana Kuusiolinna Terveys Oy:ssä mielenterveyskuntoutujien ja kehitysvammaisten asumispalveluissa.

Vapaa-aikaani vietän lasten kanssa vietetyn ajan lisäksi mm. harrastuksieni parissa, joita ovat kuorolaulu Tiilojen ja Pelimannien riveissä, tanssi Wimman tanssikoulussa ja lenkkeily. Heppaharrastus on tullut mukaan lasten kautta. Eläinrakkaana ihmisenä minulla on tällä hetkellä kaksi kissaa.

Yhdistystoimintakin luottamustehtävineen on ehtinyt tulla tutuksi. Toimin Tiilat ja Pelimannit Ry:n rahastonhoitajana nyt 4. kautta sekä Tehyn Etelä-Pohjanmaan yksityisalojen ammattiosasto 675:n hallituksen varajäsenenä 2. kautta. Kirkkomännikön koulun vanhempainyhdistyksessä olen mukana 2. kautta jäsenenä.

Vahvuuksiani ovat sosiaaliset- ja yhteistyötaidot sekä kehittämishalu niin itseni kuin ympäristönikin suhteen.
Politiikan saralla olen täysin uusi kasvo. Tuntuu, että ikää on pitänyt ensin hieman karttua ennen kuin kiinnostukseni on herännyt siihen, että kuinkas tämä maailma oikein pyöriikään. Ja mikäpä se olisi kiinnostavampi askel, kuin olla mukana oman kotikaupungin kehittämisessä.

Työssänikin pätee sama, mitä nyt ehdokkaana koen, että kaikesta ei tarvitse tietää kaikkea, vaan yhteistyöllä pääsemme pitkälle :)

Vaaliteemat

Huolehditaan, että kaikilla on hyvä asua Alavudella ja on mahdollisuus vaikuttaa

On tärkeää huomioida erilaiset ihmiset elämäntilanteissaan ja yhteisöt kokonaisvaltaisesti kunnan kehityksessä ja laadukkaassa ylläpidossa.
Kaikkia toimintoja ei tule keskittää Alavuden "ytimeen" eli keskustaan, vaan kylien ja järjestöjen aktiivista toimintaa tulee edelleen tukea.
Huolehditaan lapsiperheiden hyvinvoinnista ja palveluista.
Lähipalveluja, lähienergiaa ja lähiruokaa suositaan kaikessa kaupungin toiminnassa, näin samalla tuetaan alueen yritystoimintaa.