Kristiina Ruuskanen

Hämeenlinna
projektipäällikkö, yhteiskuntatieteiden maisteri, 39

Työskentelen lastensuojelun projektipäällikkönä, olen koulutukseltani yhteskuntatieteiden maisteri ja sosiaalityöntekijä. Toimin myös yrittäjänä. Ikä 39, naimisissa, kaksi lasta ja kissa. Kotipaikka Iittalassa. Muutimme Helsingistä Hämeenlinnaan kolme vuotta sitten eikä ole tarvinnut taaksepäin katsella. Hämeenlinna on helmi - laitetaan se hehkumaan vielä enemmän.

Tarjoan hämeenlinnalaisten käyttöön kokemukseni, osaamiseni ja kykyni päätöksentekoon. Keskustellen ja perustellen, läpinäkyvästi, yhteistyössä. Meistä on vaikka mihin!

Tunnen Hämeenlinnan laajasti, alueina ja erilaisten ihmisten kautta. Meillä on hyvä kaupunki ja mainiot asukkaat, turvataan vieläkin parempi jatko.

Vaaliteemat

Maalataan isolla pensselillä

Uusi Hämeenlinna on kokonaisuutena paras tie menestykseemme. Maalataan isolla pensselillä ja uskotaan itseemme.

Byrokratia minimiin, läpinäkyvyys maksimiin

Luotettava, avoin ja ripeä kaupungin toimintaympäristö on parhaaksi asukkaille ja yrityksille. Virkavastuu on palveluvastuuta.

Nuorisoraha perheiden tueksi

Esitän käyttöönotettavaksi perheille maksettavan "nuorisorahan". Tämä maksaa itsensä takaisin.