Juha Julmala

Seinäjoki
opiskelija, 24

Olen Juha Julmala, 24-vuotias opiskelija ja toimittaja Peräseinäjoelta. Olen kuntavaaleissa Keskustan ehdokkaana. Valtuutettuna haluaisin saada nuorten ja liitoskuntien äänen paremmin kuuluviin päätöksenteossa. Raikkaasti ja Rohkeasti toimimalla avaruuden pääkaupunki pystyy yhdistämään laajat voimavaransa kaikkien yhteiseksi parhaaksi.

Raikkaasti
- Nuorten ääni kuuluviin päätöksenteossa, jotta tulevaisuuden Seinäjoki olisi tulevaisuuden tekijöiden näköinen kaupunki
- Kaikille mielekästä harrastustoimintaa, parhaana esimerkkinä harrastustakuun (kaikille tarjolla harrastus koulupäivän aikana) käyttöönotto mahdollisimman nopealla aikataululla
- Pidetään kiinni elävästä tapahtumakulttuurista ja tuodaan sitä enemmän myös liitoskuntiin ja kouluihin esim. kesätyömessujen ja yritysvierailulen avulla, jolloin koululaiset saavat kokea ripauksen työelämästä