Kari Homi

Seinäjoki
maanviljelijä, 61

Olen ollut varsin pitkään valtuusto kuvioissa mukana, lähes 25 vuotta. Kansalta on tukea tähän saakka valtuustopaikkaan riittänyt. Suuret Kiitokset siitä. Jatkoon motivaatiota riittää suuresti mikäli tukea edelleen riittää, jota tietenkin toivon.
Nykyisellään toimin kaupunkiympäristölautakunnan puheenjohtajana, Maakunnan yhteistyöryhmän (MYR) varapuheenjohtajana, elinvoimalautakunnan - ja matkailuyhtiö Visit Lakeuden hallituksen jäsenenä sekä Ravikatsomo Oy:n hallituksen varajäsenenä.
Edellisellä kaudella toimin mm. kaupunkisuunnittelujaoston puheenjohtajana.
Olen maanviljelijä ammattitaustaltani, kesäkauden toimin Seinäjoella jokilaivan kapteenina. Aikuinen tytär, joka asuu Vantaalla. Hän on viittomakielen tulkki. Välttävästi hallitsen sen itsekin.
Harrastuksiin kuuluu talvisin kutosali, kesäisin pyöräily. Lukeminen jossain määrin. Urheilua seuraan paikan päällä, erityisesti jalkapallokatsomossa. Kansallispuistot ovat uusi mielenkiinnon kohde. Mielelläni osallistun paikkakunnalla ja laajemminkin järjestettyihin tapahtumiin. Kansallispuistot uusi mielenkiinnon kohde.

Vaaliteemat

Kevyenliikenteen reittiverkostoa edelleen kehitettävä, erityisesti kaupunginosakeskuksiin.

Alajoen kulttuurimaisema-alue hyödynnettävä matkailuun.

Kansallinen kaupunkipuisto- hanketta vietävä Seinäjoella eteenpäin.

Kaupunkipuisto-hanketta vietävä eteenpäin osana mahdollista Alvar Aallon Unescon maailmanperintökohdetta.