Mikko Männikkö

Seinäjoki
eduskunta-avustaja, matemaatikko, 45

Olen 45 -vuotias matemaatikko ja kansanedustajan avustaja. Toimin Keskustan Seinäjoen kunnallisjärjestön puheenjohtaja. Minulla on useita luottamustehtäviä ja olen innokkaasti mukana tekemässä Seinäjoesta entistäkin parempaa kaupunkia.

Olen naimisissa ja minulla on kaksi teini-ikäistä lasta. Harrastan urheilua ja kirjallisuutta. Luonteeltani olen avulias ja ystävällinen. Ajattelen ennen kuin avaan suuni. Uskallan kysyä jos en tiedä.

Hyvin tässä käy.

Vaaliteemat

Maltti on yhä valttia

Tehdään hyviä päätöksiä kaikessa rauhassa. Mietitään ensin ja avataan vasta sitten suu. Pidetään huoli että rahat riittävät ja että kaikki pysyvät mukana. Eri mieltä saa jolla, mutta järjestelmää ei tarvitse romuttaa. Suomi ja Seinäjoki ovat jatkuvasti tilastojen kärjessä. Asiat on siis hoidettu hyvin aikaisemminkin.

Kun katsoo maailmaa hieman pidemmällä aikavälillä, niin kaikki näyttää menevät parempaan suuntaa kiihtyvällä tahdilla. Yritetään malttaa pysyä kehityksessä mukana.