PIIRIN VUOSIKOKOUS 18.8.2020

Keskustan Kymenlaakson piirin vuosikokous pidetään tiistaina 18.8.2020 Pyhtäällä Huutjärven koululla (Huutjärventie 56, Pyhtää). Ilmoittautuminen klo 17.30, kokous klo 18.30. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat joihin puoluekokousvuonna kuuluvat myös puoluevaltuuston jäsenten ja puoluekokousedustajien valinnat. Lisäksi kokoukseen kutsutaan puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan tehtäviin pyrkimässä olevat.

Jotta pystymme tarjoamaan turvallisen kokouksen, pyydämme paikalle tulevia poikkeuksellisesti ilmoittautumaan ennakkoon. Ennakkoilmoittautumista toivotaan niin varsinaisilta kokousedustajilta kuin seuraajiltakin. Ilmoittautumiset tiistaihin 11.8. mennessä, sp. sami.porkka@keskusta.fi tai puhelin 050 5770838

Ilmoittautumisajan päätyttyä lähetetään kokouspaperit etukäteen tutustuttavaksi kaikille ilmoittautuneille joiden sähköpostiosoite on piiritoimistolla.

Tervetuloa piirikokoukseen!

Piiritoimisto on toistaiseksi siirtynyt etätyöhön.
15.9.2020 / Uutiset
Keskustan puoluekokous 4.-5.9. järjestetään etänä ympäri Suomen. Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan väki kokoontuu yhteiseen pisteeseen Holiday Club Saimaan kokoustiloihin Joutsenoon.
26.8.2020 / Tapahtumat
Puheenjohtaja Katri Kulmuni kiertää kenttää heinäkuun aikana ja Kymenlaakso on vuorossa maanantaina 13.7.2020
3.7.2020 / Tapahtumat
EtusivuTapahtumatPIIRIN VUOSIKOKOUS 18.8.2020