PUOLUEKOKOUS OULUSSA, RYHMÄMATKA JA -MAJOITUS

Oulussa 4.-6.9.2020 järjestettävään puoluekokoukseen on perinteiseen tapaan tarjolla piirin järjestämä matka ja majoitus. Toisin kuin aikaisemmin on ehkä kerrottu, matkalle lähdetään 4.9. perjantaiaamuna. Tämä muutos tehtiin kokouksen ohjelman ja aikataulujen tarkennuttua. Vuorelan liikenteen bussi liikkuu seuraavan aikataulun mukaan:

• Pitkäkoski Miehikkälä 3.45
  • Virojoki 4.00
  • Hamina linja-autoasema 4.35
  • Leikari Kotka 4.45
  • ABC Anjalankoski 5.05
  • Kouvola matkakeskus 5.30
  • Kausala ABC 5.55

Perillä Oulussa ollaan n. 14.30 ja kokous alkaa kello 15. Paluumatkalle lähdetään sunnuntaina 6.9.kokouksen päätyttyä

Koko paketti sisältäen majoituksen pe-su sekä kuljetukset on 250 euroa/henkilö. Majoitus on Sokos Hotelli Edenissä. Mikäli olette majoittumassa ominenne tai liikkeellä omin neuvoin on myös pelkkä matka tai majoitus mahdollista ostaa erikseen. Erikseen otettuna pelkkä majoitus pe-su on 200 euroa/henkilö ja pelkkä matka 70 euroa/henkilö.

Poikkeuksellisien olojen vuoksi paikkoja on rajoitetusti joten kannattaa olla nopea varauksessa. Varaukset voi tehdä sähköpostitse sami.porkka@keskusta.fi tai puhelimitse 050 5770838, kesäkuun loppuun asti ja jälleen elokuussa.

Poikkeusolot ovat tehneet erinäisiä muutoksia ohjeistukseen ja lakeihin kokousten järjestämisen suhteen. Yksi näistä määräaikaisista muutoksista on että yleisiin kokouksiin voidaan vaatia ennakkoilmoittautumista turvallisen kokousosallistumisen takaamiseksi. Ennakkoilmoittautuminen on otettu käyttöön myös Keskustan puoluekokoukseen. Ennakkoilmoittautuminen aukeaa sivuille www.keskusta.fi/puoluekokous-2020 viikon 27 aikana ja ilmoittautuminen on auki perjantaihin 28.8. asti. Ennakkoilmoittautuminen on tehtävä, olipa sitten virallinen edustaja tai kokouksen seuraajaksi lähtevä. Tarvittaessa ennakkoilmoittautumiseen voi kysyä apua piiritoimistolta elokuun alusta alkaen. Tuohon 28.8. mennessä on myös puoluekokousedustajien valtakirjat toimitettava piiritoimistolle. Huomaattehan, että edustajavaltakirja, ennakkoilmoittautuminen sekä matkan ja majoituksen varaaminen ovat kaikki erillisiä asioista ja jokainen niistä on hoidettava erikseen.

Poikkeusjärjestelyt näkyvät myös kokouspaikalla. Kokoustila jaetaan maksimissaan 500 hengen lohkoihin joiden ruokailut, saniteettitilat yms. järjestelyt toteutetaan lohkoittain. Jokaiselle edustajalle turvataan metrin turvaetäisyys. Oheistapahtumat ja iltajuhla tulevat tällä kertaa (ja tämän hetkisen tiedon mukaan) puuttumaan ohjelmasta. Kaiken kaikkiaan tapahtumatiedot tulevat tarkentumaan kokouksen lähestyessä ja ohjeiden mahdollisesti päivittyessä.

Vaikka tulemmekin tällä kertaa kokoontumaan poikkeuksellisissa olosuhteissa, ei puoluekokouksen asema Keskustan ylimpänä päättävänä elimenä ole muuttunut mihinkään. Lähdetään siis joukolla tekemään päätöksiä kohti tulevaisuutta!

Keskustan Kymenlaakson piirin vuosikokous pidetään tiistaina 18.8. Pyhtäällä Huutjärven koululla
3.8.2020 / Tapahtumat
Puheenjohtaja Katri Kulmuni kiertää kenttää heinäkuun aikana ja Kymenlaakso on vuorossa maanantaina 13.7.2020
3.7.2020 / Tapahtumat