Antti Grönlund poliittiseksi suunnittelijaksi

Keskusta.fi / Varsinais-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Antti Grönlund poliittiseksi suunnittelijaksi
31.10.2019 17:00
gronlund.jpg

Antti Grönlund poliittiseksi suunnittelijaksi Varsinais-Suomen Keskustaan

Varsinais-Suomen Keskusta valmistautuu vahvasti tuleviin kuntavaaleihin ja piirihallitus päätti palkata poliittisen suunnittelijan kehittämään piirin toimintaa ja viestintää. Valtiotieteen opiskelija, turkulainen Antti Grönlund aloittaa tehtävässä 1.1.2020. Grönlund toimii tällä hetkellä Keskustanuorten poliittisena sihteerinä.

Poliittinen suunnittelija vastaa yhdessä puheenjohtajan ja toiminnanjohtajan kanssa piirin poliittisen sisällön valmistelusta, viestinnästä ja kampanjoista. Keskeistä tehtävässä on myös piirin 27 kunnan keskustayhdistysten toiminnan tukeminen ja kouluttaminen.

”Antti Grönlund on tehokas ja osaava vahvistus jo aktiiviseen piiriimme. Hänellä on osaamista ja kokemusta kaikilta toiminnan tasoilta Keskustassa ja sen sisarjärjestoissä”, sanoo piirin puheenjohtaja Satu Simelius.

Varsinais-Suomen Keskustan puheenjohtaja Satu Simelius, 0403565599