Jouluinen tervehdys piiritoimistolta!

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Jouluinen tervehdys piiritoimistolta!
20.12.2019 12:00
Piirin joulukortti 2019.jpg

Kulunut vuosi on ollut tapahtumarikas ja työntäyteinen, nyt on aika tullut kiittää ja suoda kaikille joulurauha! Keski-Suomen keskusta kiittää kaikkia jäseniään ja äänestäjiään kuluneesta vuodesta ja Keskustan eteen tekemästänne pyyteettömästä työstä!

okainen jäsen on Keskustan käyntikortti ja jokainen jäsen ja jokainen ääni on Keskustalle kullan arvoinen.

Keskustalle perhe on tärkeä. Perheiden hyvinvoinnin eteen kansanedustajamme eduskunnassa tekevät arvokasta työtä, jotta perheiden arjesta tulisi entistä sujuvampaa ilman jatkuvaa huolta toimeentulosta. Myös vanhusten ja nuorten hyvinvoinnin sekä eläkeläisten arvostuksen eteen tehdään työtä hartiavoimin.

Viettäkäämme joulua perheen kanssa laatuaikaa viettäen ja akkuja ladaten. Ensi vuoden alussa on aika startata kuntavaaleihin valmistautuminen toden teolla. Piiri tulee järjestämään ehdokkaille koulutusta pitkin vuotta. Niihin palaamme tammikuussa.

Puolueen politiikka- ja toimintapäivät järjestetään 8.2.2020 Helsingissä, Hotelli Presidentissä. Ilmoittautuminen päiville on alkanut ja ilmoittautua voit täällä

Hyvää ja rauhaisaa joulunaikaa sekä nousujohteista uutta vuotta 2020 toivotellen,

Keski-Suomen Keskusta