Jouni Kemppi jatkaa Keskustan Karjalan piirin johdossa

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Jouni Kemppi jatkaa Keskustan Karjalan piirin johdossa
17.11.2018 11:00
Kemppi Jouni LPR.jpg

Keskustan Karjalan piiri valitsi syyskokouksessaan piirihallituksen vuodelle 2019. Piirin puheenjohtajana jatkaa lappeenrantalainen Jouni Kemppi.

- Vuosi 2019 tulee olemaan melkoinen vaalivuosi. Keskustaa tarvitaan. Mikä muu taho pitää koko Etelä-Karjalan maakunnan ja sen ihmisten puolta paremmin kuin Keskusta? Esimerkiksi Sdp:n Antti Rinteen puunkäyttöä koskevat linjaukset vaarantavat jo täysin Etelä-Karjalan metsäteollisuuden työpaikkojen tulevaisuuden. Hienoa huomata se miten 30-40-vuotiaita toimijoita ympäri maakuntaa tuli valituksi piirihallitukseemme.

Piirin varapuheenjohtajiksi valittiin Antti Rämä Luumäeltä ja Pilvi Hyttinen Lappeenrannasta. Rämä on toiminut vuoden 2018 piirin varapuheenjohtajana. Hyttinen on toiminut piirihallituksessa, mutta aloittaa nyt varapuheenjohtajana.

Uusina henkilöinä Keskustan Karjalan piirihallituksen valittiin Antti Rautio Imatralta, Sami Saukkonen Parikkalasta, Teemu Europaeus Rautjärveltä, Anni Lifländer Ruokolahdelta sekä lappeenrantalainen Eveliina Lohko Keskustanaisten edustajana.

Vanhoina jäseninä uudessa piirihallituksessa jatkavat Jarmo Pulli, Johanna Ikävalko ja Jukka Lohko Lappeenrannasta, Tarja Husu-Tuuliainen Lemiltä, Merja Mälkiä Luumäeltä, Tuula Suurkaulio Savitaipaleelta, Kimmo Kylämies Taipalsaarelta sekä lappeenrantalainen Juho Kekäläinen Keskustanuorten edustajana.

Keskustan Karjalan piiri ry.