Keskusta alkaa kuulua Järviradiossa

Uutisia Keskustasta
13.2.2020 20:04
Keskelta-kovaa_jarviradio mainos.jpg

Puolueen Keskeltä & kovaa -podcastin radioinnit alkavat 15. helmikuuta. Keskustelussa suomalainen metsäosaaminen. Vieraina kansanedustaja Hanna Huttunen ja 4H-liiton toimitusjohtaja Tomi Alakoski.

Keskustan päämäärätietoinen viestinnän kehittäminen ottaa seuraavan askeleen, kun Keskustan Keskeltä & kovaa -podcastin jaksoja alkaa kuulua Järviradiossa kerran kuussa tahtiin.

Ensimmäisen jakson aiheena on suomalainen metsäosaaminen, jota Keskusta haluaa viedä vauhdikkaammin maailmalle Business Finland Forest -toimintana, tavoitteena tietenkin lisää työtä ja työpaikkoja Suomeen. Myös metsästä hiilinieluna ilmastonmuutoksen torjunnassa keskustelevat vieraat kansanedustaja, puualan yrittäjä Hanna Huttunen sekä 4H-liiton toimitusjohtaja Tomi Alakoski. 4H:n Taimiteko-toimintamalli on hieno esimerkki nuorten innosta tehdä ilmastotekoja. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola.

Pääset kuulemaan lähetyksen lauantaina 15.2.2020 klo 11.15 Järviradiosta, jonka taajuudet voit tarkistaa radion nettisivuilta, josta saat myös tarvittaessa Järviradion nettiradion päälle.

Tervetuloa Keskustan kanssa samalle aaltopituudelle!