Keskusta tarvitsee Petri Honkosta jatkossakin

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Keskusta tarvitsee Petri Honkosta jatkossakin
22.2.2020 1:05
Petri Honkonen Luonto.jpg

Keskustan Keski-Suomen piiri esittää kansanedustaja Petri Honkosta jatkokaudelle Keskustan varapuheenjohtajaksi.

Honkosella on vahvat keskustalaiset arvot ja pitkä poliittinen kokemus Keskusta-liikkeessä. Maakuntien puolestapuhujana, alueellisen tasavertaisuuden ja vastuullisen politiikanteon edistäjänä Petri Honkonen on mies, jota Keskusta tarvitsee 2020-luvulla. Isänä hänellä on jalat tiukasti lapsiperheen arjessa.

Petri Honkonen toimii tällä hetkellä Keskustan varapuheenjohtajana, kansanedustajana, Keski-Suomen liiton maakuntavaltuuston puheenjohtaja, Saarijärven kaupunginvaltuuston varapuheenjohtajana, Kuntaliiton valtuuston jäsenenä sekä lapsijärjestö Vesaiset ry:n valtakunnallisena puheenjohtajana.

Puheenjohtajista ja puoluesihteeristä käydään tarvittaessa vaali Keskustan Vantaan puoluekokouksessa lauantaina 6.6.2020.

Lisätiedot:
Tahvo Anttila, puheenjohtaja