Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Uutisia / Uutiset / Keskustan Heikkinen: Eiralainen tohtorismies ei ymmärrä Itä-Suomen tarpeita ollenkaan
20.5.2019 14:28
Heikkinen-Hannakaisa-helmikuu-2019-2-uutiskuva.jpg

Perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-ahon vierailut sunnuntaina Itä-Suomessa puolueen EU-vaalitilaisuuksissa saavat Keskustan varapuheenjohtaja Hannakaisa Heikkisen ymmälleen.

-Jussi Halla-aho ei halunnut ottaa kantaa Itä-Suomelle kahden merkittävän asian, Finpulpin ja Itäradan puolesta. Nämä kaksi hanketta ovat äärimmäisen tärkeitä hankkeita koko Itä-Suomen elinvoiman kannalta, toteaa Heikkinen.

-Näihin hankkeisiin ei voi mikään merkittävä puolue tai sen puheenjohtaja suhtautua sammutetuin lyhdyin.

-Viime aikoina olemme valitettavasti saaneet kuulla perussuomalaisten puolelta puheita EU:n aluetukien lopettamisesta tai kuntien valtionosuuksien turhuudesta. Puheet kertovat äärimmäisen vähättelevästi asenteesta Suomen syrjäisiä seutuja kohtaan. Vähättelevät puheet tai kykenemättömyys ottaa kantaa kertovat eiralaisen tohtorismiehen haluttomuudesta puolustaa suomalaista maaseutua ja metsätaloutta, päättää keskustan Heikkinen.