Keskustan Tohmajärven kunnallisjärjestö: Yhteistyöllä ja yhdessä

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Pohjois-Karjala / Suomeksi / Kunnat / Tohmajärvi / Etusivu / Keskustan Tohmajärven kunnallisjärjestö: Yhteistyöllä ja yhdessä
7.5.2013 22:36

Tohmajärven Keskustan mielestä kunnan päätöksenteossa on tapahtunut toivottua parantumista. Tohmajärven Keskusta on ilolla huomannut, että kunnanvaltuutetuilla on nyt yhteistä tahtotilaa turvata tohmajärveläisten lähipalvelut ja kunnan itsenäisyys.

Uudessa kunnanvaltuustossa olevat valtuustoryhmät jakavat huolen kunnan tulevaisuudesta ja taloudesta. Yhteiset tavoitteet ja yhdessä koetut huolet ovat hyvä pohja yhteistyölle.

Valtuustoryhmien säännöllisen yhteydenpidon tulokset ovat nähtävillä siinä, että ilmapiiri valtuustossa on parantunut. Keskinäinen kinastelu ja nokittelu on  vähentynyt ja rakentavat puheenvuorot vastaavasti lisääntyneet.

Keskustan Tohmajärven kunnallisjärjestö katsoo, että kunnan haasteet ovat suuria ja on hyvä, että valtuustoryhmät pyrkivät puhaltamaan yhteiseen hiileen. Keskustan Tohmajärven kunnallisjärjestö piti vuosikokouksensa Kaurilan kylätalolla. Kokouksen keskustelussa käytiin läpi laaja-alaisesti kuntapolitiikkaa.

Keskustan Tohmajärven kunnallisjärjestö ry.