Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Uusimaa / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Keskustan Uudenmaan Piiri asetti eduskuntavaaliehdokkaita 2011 eduskuntavaaleihin.
10.4.2010 13:07

Listalla kolme istuvaa kansanedustajaa: Antti Kaikkonen, Paula Lehtomäki ja Matti Vanhanen

Keskustan Uudenmaan Piiri asetti vuosikokouksessaan 23 kansanedustajaehdokasta kevään 2011 eduskuntavaaleihin. Ehdokkaiksi nimetty joukko edustaa hyvin eri alojen osaamista ja tasapainoisesti Uudenmaan eri alueita. Ehdokkaat ovat Mustafe Hagi, Vantaa; Pertti Hallikainen, Vantaa; Mikko Hintsala, Espoo; Johannes Hirvaskoski, Vantaa; Antti Kaikkonen, Tuusula; Eero Koli, Hanko; Virpi Korhonen, Nurmijärvi; Marja-Leena Laine, Hyvinkää; Outi Lankia, Porvoo; Jukka Lehtimäki, Pukkila; Paula Lehtomäki, Helsinki; Marketta Partonen-Rekola, Järvenpää; Pauliina Puukko, Vantaa; Jukka Salmi, Hyvinkää; Olesja Selivanova, Vantaa Mika Sivula, Lohja; Simo Sorsa, Askola; Reijo Stedt, Espoo; Seppo Särkiniemi, Espoo; Maiju Tapiolinna, Nurmijärvi; Kallepekka Toivonen, Nurmijärvi; Matti Vanhanen, Nurmijärvi ja Eerikki Viljanen, Vihti.

Piirin puheenjohtaja Antti Kaikkonen, 050-511 3061

Toiminnanjohtaja Ari Maskonen, 050-567 5179