Keskustan puoluekokous järjestetään vuonna 2022 Lappeenrannassa

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutiset / Keskustan puoluekokous järjestetään vuonna 2022 Lappeenrannassa
23.11.2019 8:00
Kuva Keskusta.jpg

Keskustan puoluehallitus kokoontui 22.11. Kalajoella. Yhtenä päätösasiana puoluehallituksella oli Keskustan vuoden 2022 puoluekokouspaikasta päättäminen. Kokouspaikkakunnaksi hakivat Lappeenranta ja Oulu. Kokous päätti äänestyksen jälkeen, että Keskustan puoluekokous järjestetään vuonna 2022 Lappeenrannassa.

Keskustan puoluekokous on yksi maailman suurimmista puoluekokouksista. Keskustan puoluekokous näkyy matkailumäärissä ja on hyvä piristys aluetalouteen.

-Meillä Etelä-Karjalassa kokous on ollut viimeksi vuonna 1986, joten oli jo aikakin saada kokous meille. Tätä päätöstä edelsi hakuprosessi, minkä aikana kokosimme tietoja ja yhteistyötahoja valmiiksi. Kaikki sujui varsin mallikkaaksi ja kiitän yhteistyötahoja jo tässä vaiheessa. Kokouksen onnistuminen tulee edellyttämään paljon yhteistyötä, talkootunteja ja talkoolaisia, kiteyttää Keskustan Karjalan piirin puheenjohtaja Jouni Kemppi.

Keskustan Karjalan piiri ry.