Koronaviruspandemian vaikutukset piirin ja piiritoimiston toimintaan

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Koronaviruspandemian vaikutukset piirin ja piiritoimiston toimintaan
13.3.2020 12:00
koronavirus-uutiskuva.jpg

Keskustan Keski-Suomen piiri keskeyttää toistaiseksi tilaisuuksien järjestämisen koronaviruksen vuoksi. Keskeytys koskee yleisötilaisuuksia sekä puolueen sisäisiä tilaisuuksia. Keskeytys on voimassa ainakin toukokuun puoliväliin asti. Piiritoimistomme henkilökunta siirtyy etätyöhön ja piiritoimisto on suljettu toistaiseksi. Työntekijöihin saa yhteyden normaalisti puhelimitse ja sähköpostilla. Kokoukset hoidetaan sähköisesti. Muut tapaamiset erillisen sopimuksen mukaan. Suosittelemme kaikille jäsenillemme seuraamaan terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ohjeita: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19 ja toimimaan ohjeistusten mukaisesti.

Päivitämme jatkuvasti tietoa sosiaalisen median kanaviin ja tänne kotisivuille, mutta kannattaa seurata rinnalla myös Suomen Keskustan facebook sivua ja siellä julkaistavaa K-studiota,  jossa mm. tänään klo 17 tuoretta tietoa koronavirustilanteesta: https://www.facebook.com/SuomenKeskusta/

Pysytään terveinä!

Keski-Suomen Keskusta

Toimintaohje