L-Hämeen Keskusta Heinämesuilla

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Etelä-Häme / Suomeksi / Kunnat / Jokioinen / Uutiset ja tapahtumat / L-Hämeen Keskusta Heinämesuilla
1.7.2018 20:00
L-Hämeen osasto F24-25 Kalle S.jpgOsastomme Kutomolla F24-25. kuva Kalle S.

30.6.-1.7.-18 Kutomon osastolla F24-25

Myimme arpoja ja muurinpohjalettuja sekä jakelimme ilmapalloja. Väkeä oli liikkeellä runsaasti molempina päivinä ja sää suosi tapahtumaa, ei ollut liian kuuma eikä kylmä, mutta ajoittaiset tuulen puuskat riepottivat telttoja ja häiritsivät lettujen paistamista.

Koko tapahtuman järjestelyistä vastasivat Lounais-Hämeen Keskustan kaikki viisi kuntaa. Jokioisten vastuulla oli lettujen paisto ja myynti molempina päivinä.

Marianne Mänkiltä saatiin letunpaistovälineet ja hän myös teki taikinat. Lettujen paistosta vastasivat lauantaina aamulla Mervi Yrjänä ja Rami Lehtinen sekä iltapäivällä Marianne Mänki ja Kirsi Raiskio. Sunnuntaiaamuna Eliisa- ja Pauli Marttila sekä iltapäivällä Kirsi Räisänen ja Inkeri Koskela.

Lauantaina osastollamme piipahti Keskustan eduskuntaryhmän pj Antti Kaikkonen klo 11 jälkeen puoleksi tunniksi. Kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttila oli tavattavissa useamman tunnin. Sunnuntaina mukana olivat vastaamassa messuyleisön kysymyksiin kansanedustajat Sirkka-Liisa Anttila ja Martti Talja. Lauantai päivän osastolla oli päivystämässä myös mm. E-Hämeen piirin puheenjohtaja Johanna Häggman.

L-Hämeen Keskustan osasto 010718.jpg
L-Hämeen Keskustan osasto Heinämessuilla, jossa myimme arpoja ja muurinpohjalettuja sekä jakelimme ilpapalloja.
Kuvassa vasemmalla keskustelemassa Markku Leppälahti ja Martti Talja. Kuva pm.

L-H K Anttila ja Talja 010718.jpg
Messuväen haastateltavina olivat sunnuntaina kansanedustajat Sirkka-Liisa Anttila ja Martti Talja. Kuva pm.

Heinämessut vuorossa Marttilat 010718.jpg
Jokioisten letun paistovuorossa sunnuntaina aamupäivällä Marttilat. Kuva Kalle Saastamoinen.

L-H K Jopo arvonnan voittaja Eila Saarinen 010718.jpg
Polkupyörä (Jopo) arvonnan voitti Eila Saarinen Forssasta. Onnea voittajalle! Kuva pm.

L-H K osasto pystytetty 290618.jpg
Siinä ovat pystytettynä kaksi Keskustan telttaa vierekkäin pinkki ja vihreä. Perjantai-iltana L-Hämeen osastoa pystyttämässä
olivat Pirkko Lipponen Ypäjältä, Keijo Saha, Pentti Mansikkamäki ja Hannu Ylitalo Forssasta sekä Pauli Marttila Jokioisilta
(jälkimmäiset eivät ole kuvassa). Kuva pm.

pm