Lahden puoluekokousmajoitukset nyt varattavissa!

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Lahden puoluekokousmajoitukset nyt varattavissa!
3.3.2010 14:33

Keski-suomalaiset puoluekokoukseen lähtijät varaavat majoituksensa oman piiritoimiston kautta mielellään puhelimitse p. 014-615 161. Varattavissa on niin 1hh kuin 2 hh huoneita. Hotellit ovat: hotelli Seurahuone, Lahti (vain 2hh, hinta 180 euroa/vrk/huone) hotelli Cumulus, Lahti (1hh, 2hh ja 2hh superior huoneita, hinnat 150-190 euroa/vrk/huone) hotelli Kumpeli, Heinola (vain 2hh, hinta 170 euroa/vrk/huone) Paikkoja on rajallisesti, joten teethän sitovan varauksesi mahdollisemman pian! Huomaa, että varaukset tehdään koko ajalle pe-su. Myös to-pe majoittuminen on mahdollista erillisellä ilmoituksella. Hotellikuvaukset: Sokos Hotel Lahden Seurahuone on perinteikkään viihtyisä hotelli aivan Lahden keskustassa. Syyskuussa 2006 valmistui huoneuudistuksen viimeinen vaihe. Uudistuksen myötä hotellissa on sekä lämpimän kotoisia että skandinaavisen linjakkaita huoneita. Hotellivieraiden ja kaupunkilaisten kohtauspaikkana on katutason trendikäs ravintola Memphis, jonka lasierkkerit avautuvat kaupungin vilkkaalle pääkadulle. Hotelli on suunniteltu myös onnistuneiden kokousten ja konferenssien pitopaikaksi, minkä mahdollistavat ajanmukaiset ja modernit kokoustilat. Matkaa kokouspaikalle noin 1,5 km. www.sokoshotels.fi/hotellit/lahti Cumulus Lahti on mutkaton ja viihtyisä hotelli kaupungin suosituimman kauppakeskuksen yhteydessä, parhaiden ostospaikkojen välittömässä läheisyydessä. Cumulus Lahdessa asut mukavasti keskellä kaupungin sykettä ja nautit iloisesta sekä ystävällisestä palvelusta. Matkaa kokouspaikalle 1,6 km. www.cumulus.fi Hotelli Kumpeli, Heinola: Viihtyisiä huoneita hotellissa on 120 kappaletta, joista 40 kpl yhden hengen ja 78 kpl kahden hengen huoneita. Lisäksi hotellissamme on 2 sviittiä. Hotellissa on 18 allergiahuonetta sekä kaksi huonetta liikuntaesteisille. Kaikki huoneet ovat hyvin varusteltuja. Jokaisessa huoneessa on oma parveke tai patio sekä hieno näköala järvelle tai puistoon. Matkaa kokouspaikalle on 37 km. www.kumpeli.fi Tervetuloa Lahteen!

Keski-suomalaiset puoluekokoukseen lähtijät varaavat majoituksensa oman piiritoimiston kautta mielellään puhelimitse p. 014-615 161.

Varattavissa on niin 1hh kuin 2 hh huoneita. Hotellit ovat:
hotelli Seurahuone, Lahti (vain 2hh, hinta 180 euroa/vrk/huone)
hotelli Kumpeli, Heinola (vain 2hh, hinta 170 euroa/vrk/huone)

Hotellikuvaukset:

Matkaa kokouspaikalle noin 1,5 km. www.sokoshotels.fi/hotellit/lahti