Matti Similä Jämsästä kansanedustajaehdokkaaksi

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Matti Similä Jämsästä kansanedustajaehdokkaaksi
15.8.2014 10:54

Keskustan Keski-Suomen piirihallitus nimesi jämsäläisen Matti Similän, 38 ehdokkaaksi kevään 2015 eduskuntavaaleihin. Matti Similä on Jämsän kaupunginvaltuutettu, Patrian projektipäällikkö ja kahdeksanlapsisen perheen isä. Koulutukseltaan Similä on insinööri.

Keskustan Keski-Suomen piirihallitus nimesi eilen jämsäläisen Matti Similän, 38 ehdokkaaksi kevään 2015 eduskuntavaaleihin.

Keskusta on nimennyt tähän mennessä yhteensä kaksitoista ehdokasta eduskuntavaaleihin. Ehdokkaat ovat opiskelija Petri Honkonen Saarijärveltä, oppimispäällikkö Tuulia Ikkelä-Koski Jyväskylästä, kansanedustaja Anne Kalmari Kivijärveltä, maatalousyrittäjä Satu Koskinen Karstulasta, europarlamentaarikon avustaja Joonas Könttä Jyväskylästä,   yrittäjä Pertti Lehtomäki Multialta, opiskelija Samuli Mattila Uuraisilta, YTM Petri Neittaanmäki Jyväskylästä, pastori Lauri Oinonen Keuruulta, kansanedustaja Aila Paloniemi Jyväskylästä sekä kansanedustaja Mauri Pekkarinen Jyväskylästä.

Loput kaksi ehdokasta Keskusta nimeää syksyllä.

Lisätiedot:

Pauliina Maukonen-Kärkkäinen