Pekka Pöyryä esitetään eduskuntavaaleihin

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Etelä-Savo / Suomeksi / Kunnat / Mikkeli / Uutiset ja tapahtumat / Pekka Pöyryä esitetään eduskuntavaaleihin
11.6.2014 20:00
pekkapöyry.jpg

Vanhamäen paikallisyhdistys kokoontui ylimääräiseen yleiseen kokoukseen ja päätti esittää Jari-Pekka Pöyryä ensi kevään eduskuntavaaleihin.

Tiedote 9.6.2014

Keskustan Vanhamäen paikallisyhdistys päätti ylimääräisessä kokouksessaan 9.6.2014 esittää eduskuntavaaleihin ehdolle Jari-Pekka Pöyryä. Vanhamäkeläislähtöinen Pekka Pöyry on 36-vuotias ensimmäisen kauden keskustalainen kuntapoliitikko Mikkelistä.  Nykyisin Mikkelin Savisillassa asuva Pöyry haluaa tuoda nuorta kokemusta ja näkemystä valtakunnan politiikkaan. Hänen vahvoina teemoinaan ovat perheiden hyvinvointi, biotalous ja työllisyys.

Kaakkois-Suomen vaalipiirissä keskustan piirijärjestöillä tulee olla 8. elokuuta 2014 tiedossa ehdokkaat esitettyinä jäsenäänestystä tai nimeämistä varten. Etelä-Savon ehdokkaat päätetään lopullisesti piirin syyskokouksessa.

Vanhamäen paikallisosaston pj Pekka Kakriainen 0503309018
Vanhamäen paikallisosaston vpj Noora Ruuth 0407585180