Raisioon maakunta- ja sote-toimikunta

Keskusta.fi / Varsinais-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Raisioon maakunta- ja sote-toimikunta
28.1.2016 12:00
Jukka Rantala nettiin.jpgRaision Keskustan maakunta- ja sote-toimikunnan puheenjohtaja, maakuntahallituksen varajäsen Jukka Rantala

Raision Keskustan kunnallisjärjestön johtokunta perusti vuoden ensimmäisessä kokouksessaan Maakunta- ja sote-toimikunnan, jonka puheenjohtajaksi nimitettiin maakuntahallituksen varajäsen Jukka Rantala. Muiksi jäseniksi Kalle Myllymäki, Erkki Haavisto, Airi Nenonen, Tuija Nummela ja Olavi Tuomi. Kunnalisjärjestön ja paikallisyhdistysten puheenjohtat voivat toimia toimikunnan neuvottelevina jäseninä. Toimikunta toimii Kunnallisjärjestön apuna ja sen tarkoituksena on syventää tietämystä ajankohtaisesta maakuntaitsehallinto- ja sote-uudistuksesta sekä tuottaa aiheesta materiaalia Raision Keskustan päätöksenteon tueksi. Lisäksi toimikunta laatii kannanottopohjia johtokunnan ja yleisten kokousten julkilausumiin.
Toimikunnan puheenjohtajan Jukka Rantalan tavoittaa puh. 0407731434 tai jukka.rantala@9lives.fi