Ratkiriemukas ristely

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
8.11.2011 10:50
Puoluekokous.jpg

29.10 Etelä-Savosta suuntasi kaksi bussilastillista Keskustan jäseniä valitsemaan puolueelle presidenttiehdokkaan ja osallistumaan "Otetaan oikea suunta Suomi-laivalle!"-risteilylle. Kommelluksiakin sattui kun osa matkaajista nousi eri bussiin mutta sopu sijaa antaa ja tietoliikenneyhteydet pelasivat bussien välillä.

Puoluekokouksen antina oli pätevä presidenttiehdokas puolueelle ja risteilyltä saatiin uusia ideoita sekä lisääntynyttä motivaatiota tehdä asiat entistäkin paremmin. Erityisen vaikuttava oli sunnuntai-iltapäivän esitys "Uutta potkua toimintaan!". Varapuheenjohtaja Puumala esitteli Keskustan uutta työkirjaa. Juha Sipilä, Pauliina Maukonen-Kärkkäinen ja Teijo Peltonen esittelivät testaamiaan toiminnan ja varainhankinnan menetelmiä.

Vaikka väki oli väsynyttä politiikan puhumisesta laivalla, riitti intoa vielä kotimatkallekin. Matkan aikana päädyimme samaan lopputulokseen: Helsinki ja Tallinna ovat hienoja kaupunkeja mutta Etelä-Savo on ihmiselle paras paikka asua ja yrittää.