Terveisiä kuntaministerille: Hattulasta saa ottaa mallia

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Etelä-Häme / Suomeksi / Kunnat / Hattula / Uutiset ja tapahtumat / Terveisiä kuntaministerille: Hattulasta saa ottaa mallia
22.11.2011 0:00

Keskustan Hattulan kunnallisjärjestön syyskokous otti kantaa itsenäisen Hattulan puolesta

Keskustan Hattulan kunnallisjärjestön syyskokous 18.10.2011 otti kantaa itsenäisen Hattulan puolesta. Kuntaa, jossa ollaan tyytyväisiä peruspalveluihin ja jonka perusterveydenhuolto toimii hyvin, ei pidä yhdistää pakolla mihinkään toiseen kuntaan.

Kokouksessa vieraillut kansanedustaja Juha Rehula korosti puheenvuorossaan, että Hattulan ja Janakkalan luoma isäntä-emäntä -malli ei ole mikään hallintohimmeli vaan innovatiivinen ratkaisu, jolla tuotetaan hyvin toimivia sosiaali- ja terveyspalveluita.

Kunnallisjärjestön uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Sari Hanka. Varapuheenjohtajaksi valittiin Matti Kortesaari ja sihteeriksi Jaakko Viitala.  Muut johtokunnan jäsenet vuonna 2012 ovat Niina Järvinen, Saara Kiuru, Maija Mäkelä, Veli Peltotalo, Sini Rautanen, Heikki Salo, Henri Sippola ja Ritva Viitala.