Teuvo Karjalainen Keskustan kunnallisjärjestön johtoon

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Pohjois-Karjala / Suomeksi / Kunnat / Tohmajärvi / Uutiset ja tapahtumat / Teuvo Karjalainen Keskustan kunnallisjärjestön johtoon
2.12.2013 18:44

Keskustan Tohmajärven kunnallisjärjestö piti sääntömääräisen syyskokouksensa 30.11.2013 Tohmajärven kunnanvirastotalolla.

Kunnallisjärjestön puheenjohtajana vuoden 2013 toiminut Marko Manninen halusi antaa viestikapulan eteenpäin ja uudeksi puheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti Teuvo Karjalainen. Tehtävään valittu Karjalainen oli valinnastaan alkuun hämillään, mutta pian jo totutusti touhottaen tarmoa täynnä.

-Keskustan kunnallisjärjestön puheenjohtajuus on merkittävä luottamuksen osoitus ilman muuta. Haluan hoitaa tehtävää hyvin ja olla luottamuksen arvoinen, silmin nähden liikuttunut Karjalainen tuumi.

-Keskustassa on meneillään järjestötalkoot ja tuota työtä tulee tehdä myös Tohmajärvellä. Toinen teema ensi vuonna tulee olemaan jäsenhankinta. Meillä on hyvä, osaava ja aktiivinen porukka Tohmajärvellä, mutta mukaan otetaan tietysti uusia toimijoita, Teuvo Karjalainen mietti tulevaa vuotta.

Kunnallisjärjestön varapuheenjohtajaksi valittiin Marko Manninen ja sihteeriksi Saara Heiskanen. Johtokunnan jäseninä vuonna 2014 toimivat Velimatti Ahlqvist, Juha Forsblom, Jukka Haaranen, Hannu Hämäläinen, Hannu Laukkanen, Matti Majoinen, Helena Pakarinen ja Keskustanuorten edustajana Oskari Pirhonen.

Keskustan Tohmajärven kunnallisjärjestö