Tule mukaan kehittämään Keskustan toimintaa

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Tule mukaan kehittämään Keskustan toimintaa
21.1.2020 12:22
Työryhmähaku.jpg

Avoin haku Keskustan Keski-Suomen piirin kolmeen työryhmään päättyy pe 31.1.2020. Tule mukaan!

Keskustan Keski-Suomen piirihallitus tarvitsee apuasi!

Aina välillä perusteellinen siivous ja nurkkien puunaus ovat tarpeen. Niin kotona kuin puoluetoiminnassakin. Raikkaassa kodissa ja puolueessa on helppo viihtyä, olla ja tulla.

Keskustan harteille on kerääntynyt paljon odotuksia, mutta myös menneisyyden painolastia, joita on syytä tarkastella kriittisesti porukalla. Uudistuminen ei  kuitenkaan tarkoita automaattisesti vanhasta luopumista, vaan toimintatapojen ja ajatusten päivittämistä nykyaikaan. Meidän näköiseksi ja Keskustan oloiseksi. Keskisuomalaisuutta ja perinteitämme kunnioittaen.

Haemme aktiivisia ajattelijoita ja töpinäksi laittavia toimijoita kolmeen työryhmään:

Kuntavaalityöryhmä, pj Satu Koskinen

Kuntavaalityöryhmän tavoitteena on valmistella piirille kuntavaalisuunnitelma ja  maakunnallinen kuntavaaliohjelma sekä seurata kunta- ja maakuntapolitiikkaa aloitteellisesti.

Jos koet olevasi henkilö, joka vie Keskustan jälleen vaalivoittoon Keski-Suomessa seuraavissa kuntavaaleissa, tämä työryhmä on sinulle. Tule mukaan!

Järjestöstrategiaryhmä, pj Tahvo Anttila

Järjestötyöryhmän tehtävänä on miettiä, millainen järjestö Keskusta on nyt ja millaisena sen näemme 2030-luvulla. Ryhmä valmistelee piirille järjestöstrategian, viestintästrategian ja jäsenmaksu-uudistuksen toimintasuunnitelman mukaisesti.

Jokaisessa puolueessa ja piirissä on hyvä olla visionäärejä, kasöörejä ja myös niitä viriilejä viestin viejiä. Oletko se sinä? Tule mukaan!

Yrittäjyys- ja työmarkkinatyöryhmä, pj Jenni Ahvenlampi

Työmarkkina- ja yrittäjyystyöryhmä pitää yhteyttä alueen yrittäjiin ja palkansaajiin, valmistelee työmarkkinavaalit ja vastaa ehdokashankinnasta sekä ottaa kantaa työmarkkina-, elinkeinopolitiikka – ja yrittäjyysasioihin aloitteellisesti.

Keski-Suomi elää työstä ja yrittämisestä. Usein 24/7. Jos omassa kalenterissasi on yksikin vapaatunti, tämä on sinun paikkasi. Tule mukaan!

Vapaamuotoiset hakemukset osoitteella: keski-suomi@keskusta.fi viimeistään pe 31.1.2020 mennessä.