Uusi Vuosi 2019

1.1.2019 14:23

Vuosi on vaihtunut ja vuonna 2019 edessämme on oikein vaalisuma, lähdemme yhdessä valmistautumaan hyvään vaalimenestykseen. Ensimmäisenä vaaliputken aloittavat eduskuntavaalit 14.4.2019 (ennakkoäänestys 3. - 9.4.2019), joissa meillä on oma ehdokkaamme istuva kansanedustaja Ulla Parviainen, kunnallisjärjestö on aktiivisesti mukana Ullan vaalikampanjassa. Kun eduskuntavaaleista on selvitty nurkan takana on jo seuraavat vaalit eli toukokuussa 2019 järjestetään Europarlamenttivaalit, niissä Pohjois-Pohjanmaalta ehdokkaana on Mirja Vehkaperä ja ennen vuoden 2019 loppua toivottavasti olemme käyneet myös ensimmäiset maakuntavaalit.

Kunnallisjärjestön johdossa tapahtui vuoden 2018 loppupuolella muutoksia, kun syyskokouksessa 16.12.2018 pitkäaikainen puheenjohtajamme Mika Määttä luopui tehtävästään ja uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Matti Heikkilä.  Kokouksessa varapuheenjohtajaksi valittiin Juha Säkkinen ja sihteeriksi Ulla Voutilainen. Johtokunnan jäsenistössä tapahtui myös muutoksia ja muut jäsenet ovat Liisa Pitkänen, Ulla Koskenkorva, Veli Määttä, Janne Kallunki, Hannu Poussu, Marja Tornberg, Mervi Tornberg-Karjalainen, Tuija Vanttaja, Raija Haapakoski ja Heino Ervasti. Uudet tuulet puhaltavat kunnallisjärjestössä ja lähdemme innolla kohti uutta.