Tervetuloa!

Nyt on oikea hetki lähteä mukaan hoitamaan yhteisiä asioita!

Kuntavaaleissa pääset parhaiten mukaan Keskustan toimintaan ja kotikuntasi päätöksentekoon. Valtuutettuna, varavaltuutettuna ja lautakunnissa toimimalla pääset antamaan oman osaamisesi ja kokemuksesi kotikuntasi hyväksi.

Jos nyt vielä tuntuu, että sinulla ei ole kokemusta riittävästi, ei se haittaa. Meidän porukassa opit nopeasti, kuinka kunnallinen päätöksenteko sujuu. Toimijana olet vaikuttamassa kotiseutusi kehitykseen. Keskustan kuntapolitiikkaa johtaa kunnallisjärjestö yhdessä valtuustoryhmän kanssa. Tule mukaan!

Piiritoimisto

Tottinkatu 15
57130  Savonlinna

HUOM! Huhtikuun 2020 alusta alkaen piiritoimisto on suljettu koronaepidemian takia. Yhteydenotot sähköposteihin!

ulla-riitta.juuti@keskusta.fi

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Etelä- ja Itä-Savon piirien aluevaalikoulutus

la 30.10 klo 10:00

Hotel & Spa Resort Järvisydän - FiPorosalmentie 313Rantasalmi,58900 Map

Keskustan Etelä- ja Itä-Savon piirien aluevaalikoulutus lauantaina 30.10.2021 klo 10.00 – 15.00 Rantasalmella Järvisydämessä. Tule kuulemaan ja keskustelemaan, mistä kaikesta vaaleissa valitut henkilöt tulevat päättämään ja miten Etelä-Savon hyvinvointialueen toiminnot uudessa tilanteessa järjestetään. Aiheesta alustavat ja ovat keskustelemassa kanssamme Sosterin johtaja, VATEn puheenjohtaja Saara Tavi, ministeri, kansanedustaja Jari Leppä ja kansanedustaja Hanna Kosonen, mukana Maaseudun Sivistysliitto.

Osallistujille tarjotaan koulutus, lounas ja iltapäiväkahvit

Sitovat ilmoittautumiset 15.10.2021 mennessä ulla-riitta.juuti@keskusta.fi. Kerro samalla, mitä ruokarajoitteita sinulla on!
... See MoreSee Less

1 interested  ·  2 going
Keskustan Itä-Savon piirin syyskokous

to 4.11 klo 18:00

Savonlinnan Ammatti- Ja Aikuisopisto, HumaniaKeskussairaalantie 4Savonlinna,57120 Map

Sääntömääräisten asioiden lisäksi avataan piirin aluevaaliehdokasasettelu ja nimetään aluevaaliehdokkaat. Mikäli ehdokaslista ei tule täyteen, piirihallitukselle annetaan valtuudet täydentää ehdokaslistaa.

Kokouksessa päätetään myös eduskuntavaalien 2023 jäsenäänestys- ja ehdokasasettelun aikataulusta.

Kokouksessa puhuvat Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen ja kansanedustaja Hanna Kosonen.

Kahvitarjoilu klo 17.30.
... See MoreSee Less