Uutiset

Keskustan Honkonen ja Keskustanuorten Markkanen: Nuoret pois vuokra-asumisen loukusta – jokaiselle nuorelle oikeus omaan asuntoon
Keskustan tavoitteena on, että jokaisella työssäkäyvällä nuorella olisi jatkossa mahdollisuus hankkia oma koti. Honkonen ja Markkanen esittävät, että ASP-järjestelmään tulisi lisätä enemmän joustoja ja osa harkinnasta tulisi jättää pankin tehtäväksi, noudattaen kuitenkin hyvää pankkitapaa. Yksi tapa olisi esimerkiksi poistaa ASP-asuntojen osalta hintarajat kokonaan.
8.4.2021 / Uutiset
Annika Saarikko: EU:n suunta ja kansalaisten toiveet erkaantumassa, tarvitaan parempaa unionia
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko avasi keskustelua EU:n suunnasta ja Suomen EU-linjasta puheessaan Paasikivi-seuran vieraana. Saarikon mukaan kansalaisten huoliin ja esimerkiksi Kiinan haasteeseen EU vastaa parhaiten huolehtimalla oman järjestelmänsä toimivuudesta sekä unionion epäkohtiin tarttumisesta.
6.4.2021 / Uutiset
Annika Saarikko, Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila: Lisää vauvoja ja aktiivisia ikäihmisiä Suomeen
Väestöpolitiikka on noussut keskusteluun Suomen heikkenevän huoltosuhteen ja alenevan syntyvyyden vuoksi. Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko sekä eduskuntaryhmän varapuheenjohtajat Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila esittelivät keskustalaisia avauksia 19.3. pidetyssä tilaisuudessa.
19.3.2021 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Annikan kanssa Jorma Ollila

to 15.4 klo 18:00 - to 15.4 klo 19:00

Keskusta Kartta

Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Huhtikuun puolivälissä saan vieraakseni Suomen tunneteimman yritysjohtajan, Jorma Ollilan.

32 kiinnostunut  ·  7 menossa
Jokaiselle lapselle maksuton harrastus Espoossa - miten se tehdään?

ma 26.4 klo 18:00 - ma 26.4 klo 19:00

Jokaiselle lapselle maksuton harrastus Espoossa - miten se tehdään?
Espoon Keskustanaiset ja kaupunginvaltuutettu Riikka Pakarinen Facebook-livessä 26.4. klo 18-19

Maalaus, ruuanlaitto ja eläinkerho.
Jalkapallo kiipeily, patikointi.
Keskusta on lasten ja perheiden puolella. Miten taataan lapselle ja nuorelle se oma juttu, jossa on hyvä ja saa kavereita?

Tervetuloa keskustelemaan espoolaisten lasten ja nuorten harrastusmahdollisuuksista Espoon Keskustanaisten Facebook-liveen 26.4. klo 18-19. Keskustelemassa kaupunginvaltuutettu, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen sekä laaja joukko upeita kuntavaaliehdokkaitamme.

Avaamme tilaisuuden klo 17:55. Ei ennakkoilmoittautumisia ja voit tulla mukaan myös osaksi aikaa. Nähdään Facebook-livessä!
... Näytä enemmänNäytä vähemmän

37 kiinnostunut  ·  7 menossa
Lataa lisää

Kaikki tapahtumat

K-Studio

Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Pääsiäisen jälkeen saan vieraakseni kaikille tutun juontajan ja toimittajan, Vappu Pimiän. Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä. Odotan, että pääsemme Vapun kanssa keskustelussamme kevään korvalla muun muassa kotimaisen ruoan ja aivan varmasti myös perhearvojen äärelle!
8.4.2021 / K-Studio
Annikan kanssa Vappu Pimiä

Podcast

Mitkä ovat keinot, joilla toteuttaa monipaikkaisuus ja toisaalta mitkä ovat esteet, joita purkaa monipaikkaisen elämän tieltä? Hyvästä, monipaikkaisesta elämästä keskustelemassa historian tutkija, professori, Helsingin kaupungin kaupunginvaltuutettu Laura Kolbe sekä Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja, saarijärveläinen Petri Honkonen. Podcastin juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
13.11.2020 / Podcast

Pysy ajan tasalla

Tilaa Keskustan uutiskirje, olet ensimmäisenä kuulolla!

Uutiskirjeen tilaus
EtusivuAjankohtaista