Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Saarikko: Pääkysymys on palvelujen turvaaminen – puolueilla isoja eroja
Keskustalle ihmisen terveys on yhtä arvokas joka puolella Suomea, Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko painottaa. Ylipäätään palveluja ja muita elämisen edellytyksiä pitää olla tasa-arvoisesti myös isoimpien kaupunkien ulkopuolisessa Suomessa. Kyse on ihmisten ja maan eri osien välisestä yhdenvertaisuudesta.
12.6.2021 / Uutiset
Keskustan kiertueaikatauluja viimeiselle viikonlopulle!
Olethan paikalla vaalituruilla ja -toreilla tänään ja huomenna? Keskusta kiertää maakunnissa, kaupungeissa, kunnissa ja kylissä, aikatauluja seuraavassa.
11.6.2021 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Ei tulevia tapahtumia

Lataa lisää

Kaikki tapahtumat

K-Studio

Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
K-studio: Kuntavaalien jälkipuinti

Podcast

Mitkä ovat keinot, joilla toteuttaa monipaikkaisuus ja toisaalta mitkä ovat esteet, joita purkaa monipaikkaisen elämän tieltä? Hyvästä, monipaikkaisesta elämästä keskustelemassa historian tutkija, professori, Helsingin kaupungin kaupunginvaltuutettu Laura Kolbe sekä Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja, saarijärveläinen Petri Honkonen. Podcastin juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
13.11.2020 / Podcast

Pysy ajan tasalla

Tilaa Keskustan uutiskirje, olet ensimmäisenä kuulolla!

Uutiskirjeen tilaus
EtusivuAjankohtaista