Annika Saarikko: Päästövähennyksiä ei voi tehdä autoilijoita kurittamalla
Keskustan reunaehto tuleville päätöksille on, että päästövähennyksiä ei tehdä autoilijoita kurittamalla, keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko sanoo.
1.3.2021 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän johto: Tautitilanne pidettävä hallinnassa yhteistyöllä - oppositiolle kiitos
Keskustan eduskuntaryhmän johto Antti Kurvinen, Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteaa, että koronaepidemian suhteen ollaan taitekohdassa - eteenpäin tilanteen kokonaishallinnassa mennään yhteistyöllä hallituksen ja opposition kanssa.
26.2.2021 / Uutiset
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Kyse on nyt Suomen selviytymisestä - ymmärretäänkö asioiden vakavuus?
Työllisyys ylös, velka hallintaan ja alas, kaikki (jokainen suomalainen ja koko maa) mukana pitäen. Siinä se on: perus- ja pääasioiden programmi Suomelle, sanoo Petri Honkonen.
20.2.2021 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Tiedotustilaisuus Keskustan talous- ja yhteiskuntapoliittisesta linjauksesta

to 4.3 klo 12:00 - to 4.3 klo 12:45

Keskusta

Suomi on tienhaarassa ja suurten valintojen edessä 2020-luvulla. Meillä on valittavana joko elinvoiman tai näivettymisen tie. Keskusta valitsee elinvoiman, uudistusten ja kestävän kasvun tien.

Olethan kuulolla, kun esittelemme Keskustan talous- ja yhteiskuntapoliittisen linjauksen puoliväli- ja kehysriiheen torstaina 4.3 klo 12.

Suorassa lähetyksessä ovat läsnä Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko, varapuheenjohtaja Markus Lohi sekä valtiovarainministeri Matti Vanhanen.

184 kiinnostunut  ·  48 menossa
Annikan FB-live Pohjois-Karjalasta

pe 5.3 klo 17:00

Annika Saarikko Pohjois-Karjalassa pe 5.3. klo 17

Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikon Facebook -live Pohjois-Karjalasta

Puhutaan ajankohtaisista arjen asioista ja kuntavaaleista. Mukana puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, kansanedustaja Hanna Huttunen, sekä Keskustan piirin puheenjohtaja Jertta Harinen.

Osallistu osoitteessa facebook.com/PohjoisKarjalanKeskusta

33 kiinnostunut  ·  8 menossa
Teematupailta: Ikäihmisille hyvä Suomi

ke 10.3 klo 19:00

Keskusta

Keskustan eduskuntaryhmän maaliskuun teematupailloissa suuntana on tulevaisuus.

Suomi pitää seuraavina vuosina nostaa takaisin jaloilleen. Samalla hyvinvointiyhteiskunnan kivijalka – kunnat peruspalveluineen – on uuden edessä. Millaista politiikkaa murrosaikana tarvitaan, jotta jokainen suomalainen ja koko kotimaa pysyvät - ja pidetään - mukana?

Miten ikäihmisten arjessa pärjäämistä voidaan tukea? Millaisia ratkaisuja paikallisesti ja valtakunnallisesti tarvitaan, jotta Suomen vanhustenhoito saadaan koti-, omais- ja perhehoitoa myöten kuntoon?

Keskustelemassa eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Hanna-Leena Mattila, puolueen varapuheenjohtaja ja eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi sekä kansanedustajat Hannakaisa Heikkinen ja Pekka Aittakumpu.

Katso muut teematupaillat: www.keskusta.fi/tupailta

65 kiinnostunut  ·  11 menossa
Lataa lisää

Kaikki tapahtumat

K-Studio

Matin seurassa Huhtamäen ja Sanoman hallituksen puheenjohtaja Pekka Ala-Pietilä, joka on johtanut myös työ- ja elinkeinoministeriön Kestävän kasvun työryhmää.
25.2.2021 / K-Studio
Matin seurassa Pekka Ala-Pietilä

Podcast

Mitkä ovat keinot, joilla toteuttaa monipaikkaisuus ja toisaalta mitkä ovat esteet, joita purkaa monipaikkaisen elämän tieltä? Hyvästä, monipaikkaisesta elämästä keskustelemassa historian tutkija, professori, Helsingin kaupungin kaupunginvaltuutettu Laura Kolbe sekä Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja, saarijärveläinen Petri Honkonen. Podcastin juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
13.11.2020 / Podcast

Pysy ajan tasalla

Tilaa Keskustan uutiskirje, olet ensimmäisenä kuulolla!

Uutiskirjeen tilaus
EtusivuAjankohtaista