Kaupungissa on Keskusta

Kaupungissa on Keskusta -verkosto on Suomen Keskustan kaupunkitoiminnan verkosto. Se keskittyy erityisesti viiden suuren kaupungin (Helsinki, Espoo, Tampere, Vantaa ja Turku) kunnallisjärjestöjen toiminnan kehittämiseen ja kaupunkilaisjäsenten tukemiseen yhteistyössä paikallisten piirijärjestöjen kanssa.

Vuoden 2020 kaupunkitoiminnan painopisteitä ovat viestinnän kehittäminen ja ohjelmatyön aktivointi.

Keskusta yleispuolueena on varteenotettava vaihtoehto suomalaisessa politiikassa, oli paikkakunta mikä hyvänsä. Keskustalla on politiikan sisältökysymyksiin riittävät hartiat aatteensa ja ohjelmiensa kautta.

Verkoston tavoitteita on saada Keskustan vaikuttamisesta kaupunkiympäristössä entistä kiinnostavampaa ja innostavampaa, sekä parantaa puolueen kaupunkivaikuttajien osaamista ja keskinäistä yhteistyötä. Keskustan aate ei sitä estä.

Verkoston toiminnan muotoja ovat mm. sosiaalisen median ryhmäkeskustelu Kaupungissa on Keskusta -FB-ryhmässä, paikallisten resurssien rahoittaminen, koulutukset esim. viestinnästä sekä paikallisen vaikuttamisen tukeminen.

Tule mukaan

Tule mukaan verkostoon

Mukaan verkostoon pääset, kun ilmoitat kiinnostuksestasi alla olevalla lomakkeella. Keskustan toiminnasta paikallisella kaupunkilaistasolla pitkälti vastaa kunnallisjärjestömme, josta sinuun ollaan henkilökohtaisesti yhteydessä.

Verkostoa johtaa Keskustan aikaisempi puoluesihteeri, Tampereen kaupunginvaltuutettu Jouni Ovaska.

Lisätietoja käytännön asioista puoluetoimistolla antaa viestinnän poliittinen suunnittelija Matias Ollila.

Kaupunkitoiminnan verkosto

Lisätietoja: