Pekka Pääjoki

Kankaanpää
myymäläpäällikkö, 26

Hei! Olen Pekka Pääjoki, 26-vuotias myymäläpäällikkö ja kohta kahden lapsen isä sekä lievästi hapualaistunut vihteljärveläinen.

Ensimmäinen kausi valtuustossa ja hyvinvointilautakunnan varapuheenjohtajana alkaa olla takana päin. Intoa on vielä jatkaa luottamustoimessa ja olla mukana kehittämässä kaupunkiamme.

Kuntaliitoksen myötä kaupunkimme on kasvanut pinta-alaltaan merkittävästi ja välimatkat siten suurentuneet. On erityisen tärkeää pitää kulkuyhteydet kelvollisina esimerkiksi yksityisteiden hyvän hoitamisen muodossa. Myös kyläkoulujen säilyttäminen takaa tasapuoliset olosuhteet kaupunkimme asukkaille.

Lasten ja nuorten henkisen hyvinvoinnin turvaamiseksi on saatava riittävästi resursseja.

Kankaanpäässä on tällä hetkellä hyvät liikunta- ja harrastusmahdollisuudet, joita haluan edelleen ylläpidettävän ja kehitettävän entistä paremmiksi.

Yrittäjiä ei sovi unohtaa, ja heille pitääkin antaa entistä enemmän tukea. Meidän on myös keksittävä keinoja, miten saamme houkuteltua Kankaanpäähän lisää yrittäjiä ja yrityksiä!

Perhe, ystävät ja liikunta ovat tärkeitä arvoja elämässäni, työtä unohtamatta.