Tervetuloa!

Keskustaa tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan. Ihmiset kaipaavat punnittua päätöksentekoa, selkeitä ratkaisuja koko Suomen hyväksi.

Keskustalle tärkeät asiat ovat nyt voimissaan. Heikompien puolustaminen, hajautettu yhteiskunta, kotimainen turvallinen ruoka, uusiutuvan energian käyttö,
huoltovarmuus, perheiden vapaus päättää omista asioistaan, työn ja asumisen monipaikkaisuus. Näitä asioita on helppo ajaa, ne ovat keskeisintä sanomaamme.

Päätöksenteko ei tapahdu ainoastaan Arkadianmäellä. Arkeen näkyvät muutokset tehdään paikallisesti kunta- ja maakuntatasolla.

Keskustan periaateohjelmassa todetaan, että Suomen pitää olla maa, jossa toivo, tulevaisuuden usko ja luottamus ovat vahvempia kuin pelko, epäluulo ja
vastakkainasettelu. Pidetään tästä ohjenuorasta kiinni.

Olemme rohkeasti Pohjois-Pohjanmaan ja koko Suomen asialla.

Piiritoimisto

Koulukatu 31 A 2
90100 OULU

pohjois-pohjanmaa@keskusta.fi

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
PP-Keskusta vuosikokous

la 15.8 klo 10:00 – la 15.8 klo 16:00

Pohjankartanon kouluOulu, Map Pohjois-Pohjanmaan …

Pohjois-Pohjanmaan piiri ry. Sääntömääräinen vuosikokous la 15.8. klo 11 Oulussa, Pohjankartano (Leevi Madetojankatu 1). Ilmoittautuminen klo 10– 11. Klo 11 ajankohtainen teematilaisuus, jonka jälkeen vuosikokous. Vesaisten maksullinen kahvio klo 10 lähtien. Kokouksessa ei ole lounasta. Ethän tule kokoukseen sairaana tai mikäli sinulla on pieniäkään sairausoireita. Huomioithan kokouspaikalla turvavälit muihin osallistujiin.

Klo 11 alkaen puheenjohtajaehdokkaiden tentti, joka on seurattavissa myös Livekuvaukset.fi -sivustolla.
Paikalla pj-ehdokkaat Petri Honkonen, Katri Kulmuni, Annika Saarikko ja Ilkka Tiainen
Vpj-ehdokkaat Hilkka Kemppi, Pasi Kivisaari ja Riikka Pakarinen.
Puoluesihteeriehdokas Riikka Pirkkalainen

Tervetuloa!