Huurteisia rantakiviä järven rannalla myöhään syksyllä

Nyt on oikea hetki lähteä mukaan hoitamaan yhteisiä asioita! Kiinnostuksesi kuntavaalien ehdokkuutta kohtaan voit ilmaista täällä:

Ehdokkaaksi >

Kuntavaaleissa pääset parhaiten mukaan Keskustan toimintaan ja Joroisten kunnalliseen päätöksentekoon. Valtuutettuna, varavaltuutettuna ja lautakunnissa toimimalla pääset antamaan oman osaamisesi ja kokemuksesi Joroisten kunnan ja kuntalaisten hyväksi.

Jos nyt vielä tuntuu, että sinulla ei ole kokemusta riittävästi, ei se haittaa. Meidän porukassa opit nopeasti, kuinka kunnallinen päätöksenteko sujuu. Toimijana olet vaikuttamassa kotiseutusi kehitykseen. Keskustan Joroisten kuntapolitiikkaa johtaa paikallisyhdistys yhdessä valtuustoryhmän kanssa.

Joroisten Keskustan kuntavaaliohjelma >>>

Jani Kautto

Paikallisyhdistyksen puheenjohtaja

Keskustan Joroisten seudun paikallisyhdistys ry

Paikallisyhdistyksen varapuheenjohtaja

Keskusta Joroisten seudun paikallisyhdistys ry

Riitta Haavisto-Intke

Paikallisyhdistyksen sihteeri

Keskusta Joroisten seudun paikallisyhdistys ry

Tapahtumat

To 4.3.2021 klo 18.00 Keskustan Joroisten seudun paikallisyhdistys ry:n vuosikokous Urheilutalon aulassa tai Teams-etäyhteydellä. Kokouksessa asetetaan keskustan kuntavaaliehdokkaat. Ilmoittautuminen 2.3.2021 mennessä riitta.haavisto-intke(a)joroinen.fi tai 0400 207 573.

———–

Menneet tapahtumat

To 26.11.2020 klo 18.00 Keskustan Joroisten seudun paikallisyhdistys ry:n syyskokous, Urheilutalon aula

Pe 20.11.2020 klo 13.00 Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen Joroisissa, Jari-Pekan kabinetti

4.-5.9.2020
Puoluekokous, Oulu tai Mikkeli

To 25.6.2020 klo 18:00
Paikallisyhdistyksen vuosikokous urheilutalon aulassa.

Keskustan Joroisten seudun paikallisyhdistys ry:n hallitus 2021

Janita Silmäri
Pekka Viljakainen

Keskustanuoret

Oletko 15-30-vuotias ja kiinnostunut yhteiskunnasta, vaikuttamisesta ja uusiin ihmisiin tutustumisesta?

Pohjois-Savon Keskustanuoret on innokas joukko aktiivisia nuoria ihmisiä ympäri Pohjois-Savoa. Tarjoamme monenlaista toimintaa, kuten rentoja tupailtoja ja koulutuksia, valtakunnallisiin tapahtumiin osallistumista unohtamatta. Nostamme nuorten ääntä kuuluviin niin kunnissa, maakunnassa kuin valtakunnallisestikin. Tarjoamme myös mahdollisuuden tutustua samanhenkisiin nuoriin, käydä hedelmällisiä keskusteluita ja oppia paljon uutta.

Tutustu ja tule mukaan!

EtusivuJoroinen