Tervetuloa Keskustan Sonkajärven kunnallisjärjestön eli Sonkajärven Keskustan sivuille!

Täältä löydät ajankohtaisen tiedon toiminnastamme ja esimerkiksi sen, missä luottamuselimissä me toimimme.

Ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan toimintaamme!

Lisätietoja Sonkajärven kunnasta http://www.sonkajarvi.fi

Vuosi 2020 on vaaleissa välivuosi, mutta olemme jo nyt käynnistäneet valmistautumisen huhtikuussa 2021 pidettäviin kuntavaaleihin. Paikalliset vaalit ovat kuntalaisille kuin myös Keskustalle tärkeimmät vaalit, toimivathan valitut luottamushenkilöt ihmisiä eniten koskettavien päätösten valmistelijoina ja tekijöinä.

Haluamme keskustassa saada ehdokkaaksi sinut, joka

• edustat tärkeää asukasryhmää
  • olet oman alasi asiantuntija
  • olet aktiivinen ja kiinnostunut yhteisten asioiden hoitamisesta

Voit vaikuttaa puolueen linjauksiin kommentoimalla ja antamalla palautetta Keskustan ohjelmiin ja politiikkaan. Löydät ne täältä.

Sonkajärvellä keskustalaisia paikallisyhdistyksiä kokoavana yhdistyksenä toimii Keskustan Sonkajärven kunnallisjärjestö.

Ota yhteyttä keskeisiin toimijoihin halutessasi lisätietoja toiminnastamme ja sinua lähimmästä paikallisosastosta.

Eero Kurtelius
eero.kurtelius@gmail.com
0400 202733

Helena Kainulainen
helena.kainulainen@sonkajarvi.fi

Seppo Kainulainen
keskusta.sonkajarvi@pp.inet.fi

Tietoa ajankohtaisista tapahtumista ja tärkeistä asioista on myös osoitteissa:
www.instagram.com/sonkajarvenkeskusta/
www.facebook.com/SonkajarvenKeskusta

———–

Sonkajärven Keskustan syyskokous

Keskustan Sonkajärven kunnallisjärjestön sääntömääräinen syyskokous pidettiin 15.11.2020 Tuottajain toimistolla.

Kokouksessa käsiteltiin muun muassa toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä henkilövalinnat vuodelle 2021.

Kunnallisjärjestön hallituksen puheenjohtajana jatkaa Eero Kurtelius ja varapuheenjohtajana Helena Kainulainen. Sihteerinä ja taloudenhoitajana jatkaa Seppo Kainulainen.

Muiksi hallituksen jäseniksi valittiin Asko Huttunen, Venla Koistinen, Mikko Mustonen, Tarja Pirkkalainen, Eero Raatikainen, Markku Suokonautio, Eero Timonen, Riitta Tommila, Merja Tuovinen ja Risto Vatanen.

Toiminnantarkastajaksi valittiin Viljo Sirviö ja varalle Jorma Huttunen.

Viestintävastaavaksi valittiin Merja Tuovinen, jäsenvastaavaksi Seppo Kainulainen ja vaalipäälliköksi Eero Kurtelius.

Kokouksessa keskusteltiin myös ensi kevään kuntavaaleista sekä siihen liittyvistä tapahtumista ja ehdokashankinnasta.

.

Kunnallisjärjestön hallitus 2020

Eero Kurtelius

muut jäsenet:
Huttunen Asko
Koistinen Venla
Mustonen Mikko
Pirkkalainen Tarja
Raatikainen Eero
Suokonautio Markku
Timonen Eero
Tommila Riitta
Tuovinen Merja
Vatanen Risto

Helena Kainulainen
varapuheenjohtaja

Seppo Kainulainen
sihteeri

Paikallisyhdistykset

Täältä löydät aktiivisten paikallisyhdistysten yhteystiedot. Ole rohkeasti yhteydessä lähimpään paikallisyhdistykseen.

EtusivuSonkajärvi