Tervetuloa Keskustan Vieremän kuntayhdistyksen eli tuttavallisemmin Vieremän Keskustan sivuille. Toimintamme kattaa koko kunnan alueen.

Vieremä  on tunnettu teknologia-alan huippuyrityksistä, elinvoimaisesta maataloudesta ja hyvistä liike-elämän palveluista. Lisätietoja Vieremästä: https://www.vierema.fi/fi.

Vieremän Keskustan toimintaan pääset mukaan ottamalla yhteyttä puheenjohtaja Mikko Heiskaseen 0400 774 958 tai vieremakeskusta@gmail.com.

Keskustan valtuutetut 1.8.2021-31.5.2025

Aas Katri
Asikainen Jennika

Meille tärkeää

Laadukkaat lähipalvelut ja asuminen:
Vieremä tarjoaa turvallisen asuinympäristön, jossa lapsilla on laadukas päivähoito ja koululaisilla terveet tilat ja tasokas koulutus, joka antaa erinomaisen pohjan jatko-opiskelulle. Meillä on käytössämme hyvät liikunta- ja harrastusmahdollisuudet, jotka lisäävät hyvinvointia. Luonnonläheisestä kunnastamme löytyy riittävästi ja monipuolisesti asuntoja erilaisiin elämäntilanteisiin.

– Viihtyisä elinympäristö:
Viihtyisä elinympäristömme on ilonaihe ja käyntikortti vieraillemme. Keskusta haluaa pitää huolta kuntamme viihtyisyydestä jatkossakin ja siihen työhön tarvitaan isompi joukko ja yhteistyötä.

– Yrittäjyys ja työpaikat luovat elinvoimaa:
Hyvää kuntaa ei ole ilman yrityksiä. Me haluamme luoda yrittäjyydelle hyvät edellytykset ja toimia yhteistyössä, sillä yrittäjyys tuo hyvinvointia jokaiselle kuntalaiselle. Me Keskustassa kannustamme toimeliaisuuteen, yrittäjyyteen ja vastuullisuuteen.

– Yhteisöllinen Vieremä on turvallinen paikka asua:
Huolenpito ja vastuu lähimmäisestä ovat tärkeä osa vieremäläisyyttä. Jokaisella lapsella on oikeus turvalliseen, välittävään yhteisöön ja jokaisella aikuisella on oikeus saada tukea yhteisöltään elämän eri tilanteissa.Asioita tehdään yhdessä. Me tuemme järjestöjä ja kuuntelemme kuntalaisia ja kannustamme mukaan vaikuttamaan kotikunnan asioihin.

Meillä on positiivinen asenne tulevaisuuteen ja halu kunnan jatkuvaan kehittämiseen.

Tapahtumat

Tapahtumista ja muista tärkeistä asioista löydät tietoa https://www.facebook.com/VieremanKeskusta https://www.instagram.com/vieremankeskusta/

Ajankohtaista

Keskustan K-Studiossa käsitellään ajankohtaisia Facebookista pääset seuraamaan myös Keskustan tupailtoja ja puoluejohdon kyselytunteja. https://keskusta.fi/ajankohtaista/k-studio/  tai https://www.facebook.com/SuomenKeskusta