Tervetuloa!

Keskustalainen Satakunta on vahvan ruoantuotannon, teollisuuden ja energiantuotannon sekä kehittyvien kaupunkien, viihtyisien maaseutukuntien ja kylien maakunta. Erityispiirteemme muodostuvat meren läheisyydestä, pitkästä historiasta, laajoista peltoaukeista etelässä sekä pohjoisen jylhästä karuudesta.

Satakunnan Keskusta haluaa turvata satakuntalaisille tasapuolisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuteen positiivisesti katsovan maakunnan, jossa ihmisten on hyvä elää.

Mukaan Keskustan toimintaan?
Yhdessäoloa, vaikuttamista, verkostoja, kulttuuria, oppimista – tätä kaikkea on poliittinen järjestötoiminta.
Tervetuloa mukaan!

Piiritoimisto

Itäpuisto 9,
28100 Pori

Avoinna sopimuksen mukaan.

tarja.kiviniemi@keskusta.fi

Vielä pääsee mukaan kuntavaaleihin

Miten ikäihmisten hoito ja hoiva järjestetään? Onko lapsille ja nuorille tarjolla harrastusmahdollisuuksia? Miten perheitä tuetaan vaikeuksien kohdatessa? Ovatko paikallisten yritysten toimintaedellytykset kunnossa? Toimiiko kierrätys ja ympäristön hoito?

Nämä ovat asioita, joista päätetään oman kotikuntasi valtuustossa, hallituksessa ja lautakunnissa. Ja monesta muusta Sinun ja läheistesi arkeen liittyvistä asioista.

Keskustalainen politiikka perustuu arvoihin, tietoon ja kokemukseen. Rakennamme hyväksi koetun pohjalle. Samalla uudistamme, kokeilemme ja uimme tarvittaessa vastavirtaan. Puhumme asioista, jotka ovat totta ihmisten elämässä. Meidät tunnetaan kotien ja kotiseutujen, osaamisen, työn ja yrittäjyyden, hyvinvoinnin, kotimaisen ruuan ja vihreän talouden puolueena. Keskusta on kuntapuolue. Me olemme hyviä hoitamaan tavallisten ihmisten asioita fiksusti. Olemme hereillä, kun kunnassa tapahtuu ja tuomme omia ideoitamme pöytään asioiden kehittämiseksi. Siellä missä jotkut näkevät toivottomuutta, keskustalainen näkee mahdollisuuksia ja ratkaisun. Siksi meitä tarvitaan kunnanvaltuustoissa.

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä oman kuntasi kunnallisjärjestöön
tai piiritoimistolle satakunta@keskusta.fi

Oma yliopisto Satakuntaan
Viime aikoina on herätelty korkeimman opetuksen mahdollista laajentamista Satakuntaan. Tähän koko maakunnan pitää Keskustan mielestä yhtenäisenä tarttua. Tälle maakunnalle ja sen koulutukselle ja sitä kautta hyvinvoinnille ja vetovoimatekijöille on nyt avautunut ikkuna pohtia sitä, mitä tuo otsikossa mainittu asia tarkoittaisi, kun se saataisiin maaliin. Täällä on yhteisenä tahtotilana se, että sen avulla voitaisiin nostaa osaamisen tasoa lisäämällä panostusta koulutukseen ja tutkimukseen.
7.4.2021 / Uutiset
Keskustan Satakunnan piirin syyskokous jakaa pohjois-satakuntalaisten huolen turvetuotannon jatkosta
Keskustalaiset Pohjois-Satakunnassa haluavat tuoda koko seutufooruminsa äänellä näkyväksi turvetuotannosta hallitusohjelmaan kirjatun tavoitteen epätasapainon.
7.4.2021 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Keskustan Satakunnan piirin vuosikokous

la 17.4 klo 11:00

Keskustan Satakunnan piirin vuosikokous pidetään lauantaina 17.4.2021 klo 11.00 Zoom-etäyhteydellä.

Kokouksen seuraajille kokous striimataan Satakunnan Keskustan Facebook-sivulle.

Kokousta johdetaan piiritoimistosta, os. Itäpuisto 9, Pori. Kokoukseen osallistuvien toteaminen klo 10 alkaen.

Poliittiset alustukset: Euroopan parlamentin jäsen Elsi Katainen ja kansanedustaja Eeva Kalli. Käsitellään sääntömääräiset asiat sekä kuntavaaleihin valmistautumista.

Varsinaisten kokousedustajien tulee ennakkoilmoittautua viimeistään keskiviikkona 14.4. klo 20 mennessä, satakunta@keskusta.fi tai puh. 044 978 3929.

Ilmoittakaa sähköposti, johon osallistumislinkki voidaan lähettää ilmoittautumisen päätyttyä.

Tervetuloa!
... Näytä lisääSee Less