Olemme 101 v. sitten perustettu Suomen Keskustan piirijärjestö ja teemme keskustalaista politiikkaa kaikissa kunnissa Kanta-Hämeen maakunnassa. Tervetuloa mukaan!

Näiltä sivuilta löydät mm. kannanottoja ja linjauksia sekä piirihallituksen 2023 ja aluevaltuustoryhmän 2022-25 kokoonpanot.

Piirin Facebook– ja Instagram-sivut palvelevat myös ajankohtaisissa asioissa.

Tule jäseneksi ja osallistu toimintaamme!
Ota yhteyttä piiriin sähköpostilla:
etela-hame@keskusta.fi

Puolueesta löydät lisää tietoa, ohjelmia, ja muuta luettavaa osoitteesta www.keskusta.fi

Uutiset

Keskustan Etelä-Hämeen piiri katsoo, että Evon saavuttamiseksi ja luontomatkailun helpottamiseksi on tarpeen jatkaa Metsähallituksen tekemää Evon kehittämisohjelmaa. Evo on hyvä esimerkki siitä, miten suhteellisen pienellä alueella pystytään pitämään yllä erilaisia matkailu- ja retkeilykohteita, matkailuun ja luonnonvaroihin liittyvää koulutusta ja ihan tavanomaista normaalia maalaiselämää.
24.5.2023 / Blogi
Tuuloksen Kapakanmäellä pidetty Keskustan Etelä-Hämeen piirin vuosikokous 23.5.2023 päätti esittää puoluehallitukselle ja puoluekokoukselle Suomen Pankin pääjohtaja Olli Rehniä Suomen Keskustan presidenttiehdokkaaksi 28.1.2024 pidettävissä presidentinvaaleissa. Samalla piiri pyytää tohtori Rehniä antamaan suostumuksensa ehdokkuuteen.
24.5.2023 / Uutiset