Tervetuloa!

Tervetuloa kanssamme vaikuttamaan hämäläisten hyvinvointiin! Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.
Ota rohkeasti yhteyttä! Soita tai tule käymään piiritoimistollamme. Olet sydämellisesti tervetullut!

Piiritoimisto

Rauhankatu 11
13100 Hämeenlinna

Piiritoimisto on suljettu kesällä 19.6.-26.7.

Toimisto auki varmimmin tiistaisin klo 9.30-12 ja torstaisin klo 13-17.
Kannattaa sopia asioimisesta etukäteen, jotta olemme varmasti paikalla!

etela-hame@keskusta.fi

Uutiset

Kunnallispolitiikassa päätetään juuri sen oman kunnan tai kaupungin asioista, joten itse pidän tärkeänä, että yhteistyö toimii kaikilla tasoilla - lautakunnista hallitukseen – puoluetta katsomatta. On ollut mukava huomata, että kuntatasolla yhteinen hyvä ajaa kaikkia luottamushenkilöitä tekemään järkeviä ratkaisuja. Myöskään tietämättömyyttä ei ole katsottu karsaan vaan apua ja neuvoja on saanut.
26.6.2020 / Blogi
16.6.2020 / Kirjat

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Piirin vuosikokous

ke 5.8 klo 18:00 – ke 5.8 klo 21:00

Keskustan Etelä-Hämeen piiriRauhankatu 11Hämeenlinna,13100 Map Tervetuloa piirin …

Tervetuloa piirin vuosikokoukseen keskiviikkona 5.8.2020 klo 18 alkaen Ypäjälle, Ypäjänkylän Seuraintalolle os. Ypäjänkyläntie 842. Ilmoittautuminen ja ruokailu klo 17-18. Varatkaa rahaa mukaan keittoruokaan ja arpajaisiin. Käsittelyssä sääntömääräiset asiat.

10 interested  ·  8 going

Kaikki tapahtumat