Tervetuloa!

Tervetuloa kanssamme vaikuttamaan hämäläisten hyvinvointiin! Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.
Ota rohkeasti yhteyttä! Soita tai tule käymään piiritoimistollamme. Olet sydämellisesti tervetullut!

Piiritoimisto

Rauhankatu 11
13100 Hämeenlinna

Koronatilanteen vuoksi toimisto on tällä hetkellä avoinna vain erikseen niin sovittaessa. Siispä soitellaan, viestitellään ja pysytään terveinä!

etela-hame@keskusta.fi

Uutiset

Sähköautot eivät hintansa ja tekniikkansa takia pitkään aikaan ole ”joka miehen” autoja. Sen takia polttomoottoreihin tulee kehittää ympäristöystävällisiä polttoaineita.
9.2.2021 / Blogi
Kuntavaaleihin on vielä noin kaksi ja puoli kuukautta aikaa, eikä yhtään ääntä ole annettu. Myöskään vaalien voittajia ja häviäjiä ei vielä voida julistaa, vaikka sitä lehdistö jo markkinoi. Keskusta tarvitsee pärjätäkseen näissä vaaleissa monipuoliset ja kattavat ehdokaslistat kunnissa. Se on meidän kaikkien yhteinen savotta.
9.2.2021 / Blogi
21.12.2020 / Kirjat

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Annikan FB-live Hämeestä

ma 1.3 klo 17:00 - ma 1.3 klo 17:45

Keskusta

Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikon Facebook-live Hämeestä.

Keskustelua ajankohtaisista arjen asioista ja kuntavaaleista. Mukana Päijät-Hämeen piirin puheenjohtaja Eevakaisa Lehtosalo-Lönnberg sekä Etelä-Hämeen piirin puheenjohtaja Johanna Häggmann.

71 interested  ·  19 going

Kaikki tapahtumat