Tervetuloa!

Tervetuloa kanssamme vaikuttamaan hämäläisten hyvinvointiin! Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.
Ota rohkeasti yhteyttä! Soita tai sovi aika ja tule käymään piiritoimistollamme. Olet sydämellisesti tervetullut!

Piiritoimisto

Vanajantie 10A
13110 Hämeenlinna

Toimisto on avoinna erikseen sovittaessa.

Todennäköisimmin henkilöstöä on paikalla tiistaisin ja torstaisin.

Kesäkaudella 2022 piiritoimisto on suljettuna juhannuksesta heinäkuun loppuun (24.6-31.7.2022).

Tiedotamme ajankohtaisista muutoksista näillä sivuilla.

etela-hame@keskusta.fi

Uutiset

Piirihallituksen ja aluevaltuustoryhmän yhteinen esitys tehtiin 20.5.2022 pidetyssä yhteiskokouksessa.
20.5.2022 / Blogi
Keskustan Etelä-Hämeen piirin vuosikokous vaatii maan hallitukselta kiireellisiä vaikuttamistoimenpiteitä Euroopan komissioon ja parlamenttiin, jotta EU:n ilmastopakettiin esitetyt kiristykset eivät toteudu. Eräät suomalaiset europarlamentaarikot ovat nimittäin esittäneet hiilinielujen globaalin tavoitetason merkittävää korottamista. Tästä aiheutuisi Suomen metsätaloudelle merkittävät vahingolliset seuraukset: talousmetsien hakkuumäärää jouduttaisiin pudottamaan roimasti ja Suomen metsistä jouduttaisiin suojelemaan jopa yli 30 %.
12.5.2022 / Blogi
4.5.2022 / Kirjat

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Etelä-Hämeen Keskustan puheenjohtajailta

ke 1.6 klo 18:00 - ke 1.6 klo 21:00

Vanajantie 10, FI-13110 Hämeenlinna, Suomi Map

Keskustan Etelä-Hämeen piiri järjestää piirin jäsenyhdistysten puheenjohtajille puheenjohtajaillan 1.6.2022 klo 18 alkaen piiritoimistolla (Entinen perunajauhotehtaan toimistopääty). Tapaamisen teemana on järjestötyön kehittäminen.

1 interested  ·  1 going

Kaikki tapahtumat