Tulevat tapahtumat

Annikan FB-live Hämeestä

ma 1.3 klo 17:00 - ma 1.3 klo 17:45

Keskusta

Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikon Facebook-live Hämeestä.

Keskustelua ajankohtaisista arjen asioista ja kuntavaaleista. Mukana kansanedustaja Hilkka Kemppi, Päijät-Hämeen piirin puheenjohtaja Eevakaisa Lehtosalo-Lönnberg sekä Etelä-Hämeen piirin puheenjohtaja Johanna Häggmann.

82 interested  ·  30 going
Hämeen tupailta

la 13.2 klo 13:15 - la 13.2 klo 14:00

Keskusta

Keskusta on se kotimainen vaihtoehto. Ja tupailta se kotimainen tapa keskustella.
Nyt meillä on sinulle, suomalainen, asiaa. Ai mistä? Tule mukaan Hämeen tupailtaan, niin se selviää.

Linjoilla ovat Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen eli ykköstykit.

Tupailtoihin on aina kuulunut, että keskustelu kuplii ja höyryjäkin päästetään. Mutta ennen kaikkea kuunnellaan toisia ja saadaan asioita eteenpäin.

Yhdestä asiasta varoitamme. Tupaillan jälkeen saatat huomata, että tykkäät kuitenkin. Nimittäin: kyllähän sen kotimaisen moni lopulta sittenkin valitsee.

Katso muut tupaillat: www.keskusta.fi/tupailta

56 interested  ·  19 going
Keskustan kuntavaalistartti

la 6.2 klo 10:00

Keskusta

Keskustan kuntavaalistartti ja ehdokkaille sekä Keskustan jäsenistölle suunnattu Kohti kuntavaaleja -päivä pidetään lauantaina 6. helmikuuta klo 10–16. Tapahtuma järjestetään turvallisesti etätapahtumana.

Startin ensimmäinen tunti, sis. puheenjohtaja Annikan puheen ja tangokuningas Kyösti Mäkimattilan esiintymisen, näytetään avoimena nettistriiminä puolueen Facebook-sivuilla ja nettisivuilla. Ensimmäinen tunti on kaikille kiinnostuneille avoin eikä siihen tarvitse ilmoittautua.

Avausosuuden jälkeen päivä jatkuu Keskustan ehdokkaille ja jäsenille tarkoitetulla Kohti kuntavaaleja -nettitapahtumalla, josta on lähetetty ehdokkaille ja jäsenistölle sähköpostitse.

621 interested  ·  409 going
Kampanjointikoulutus

ke 20.1 klo 18:00 - ke 20.1 klo 20:00

Keskiviikkona 20.1. klo 18 pidetään ensimmäinen kampanjointikoulutus ehdokkaille ja muille kiinnostuneille. Kouluttajana toimii Eeva Kärkkäinen, joka toimii tällä hetkellä tiede- ja kulttuuriministeri Annika Saarikon erityisavustajana ja on myös Keskustan ehdokas Helsingin pormestariksi. Koulutus toteutetaan etäyhteyksin Teams-alustalla ja mukaan pääsee ilmoittamalla sähköpostinsa osoitteeseen etela-hame@keskusta.fi tai tekstiviestillä Sari Kujanpäälle numeroon 040 7590 509. Osallistuminen edellyttää internetyhteydellä varustettua tietokonetta tai puhelinta, jolla pääset lukemaan sähköpostisi, sillä linkki osallistumiseen tulee sähköpostiisi keskiviikkona aamulla. Esityksen seuraaminen ei edellytä mitään erillistä ohjelmaa – vain kaiuttimet tarvitaan että kuulet puheen ja mikrofoni, jos haluat itse sanoa jotain. Kysymyksiä voi esittää myös kirjallisesti esityksen aikana koulutuksen keskustelupalstalle. Kysymyksiä tai teemoja joita toivoo käsiteltävän voi mielellään esittää myös jo etukäteen heti ilmoittautumisen yhteydessä.... See MoreSee Less

55 interested  ·  29 going
Piirin syyskokous

la 12.12 klo 10:00 - la 12.12 klo 16:00

Kiipulan auditorio osoitteessa Kiipulantie 507, Turenki Map

Keskustan Etelä-Hämeen piirin syyskokous pidetään lauantaina 12.12. Janakkalassa, Kiipulan auditoriossa osoitteessa Kiipulantie 507, Turenki. Kokoukseen voi osallistua myös etäyhteyksin ja tätä mahdollisuutta suositellaan voimakkaasti hyödyntämään.

Esityslistalla sääntömääräiset asiat. Lisäksi päätetään piirin strategiasta sekä käsitellään piirin kuntavaaliohjelmaa. Kokous alkaa klo 10, ilmoittautuminen tulee tehdä viimeistään 5.12. klo 23.59 sähköisesti osoitteessa link.webropolsurveys.com/S/D618A950A2A6DF0E. Poliittista keskustelua alustaa puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko.

Koronatilanteen vuoksi varsinaiseen kokoustilaan on pääsy vain äänivaltaisilla kokousedustajilla sekä kokouksen järjestämisen kannalta välttämättömillä henkilöillä. Suosittelemme voimakkaasti myös äänivaltaisin edustajia osallistumaan kokoukseen etäyhteyksin. Muut kuin äänivaltaiset osallistujat voivat osallistua kokoukseen etäyhteyksin. Sekä äänivaltaisten edustajien että kokouksen seuraajien tulee ilmoittautua läsnäoleviksi 5.12. klo 23.59 mennessä piirin nettisivuilta löytyvää kaavaketta käyttäen.

Vaalisalaisuuden säilyttämiseksi kaikki suljetut lippuäänestykset toteutetaan tällä kertaa webropol-kyselykaavaketta käyttäen. Toisin sanoen myös kokoustilaan fyysisesti paikalle tulevat osallistujat äänestävät sähköisesti ja heidän tulisikin ottaa mukaansa sähköpostin lukemiseen soveltuva laite (esim. älypuhelin, pädi tai kannettava tietokone). Äänestyslinkit lähetetään äänestystilanteessa jokaisen osallistujan sähköpostiin. Mikäli osallistujalla ei ole sähköpostia tai sen käyttöön soveltuvaa laitetta käytössään, voidaan tilanne hoitaa kokouspaikalla poikkeusjärjestelyin, mutta äänestyksen sujuvuuden vuoksi olisi toivottavaa, että valtaosalla olisi omat laitteet mukanaan.

Tervetuloa! T. Piirin hallitus.

11 interested  ·  8 going
Kansanedustaja Hilkka Kempin tupailta!

ti 1.12 klo 18:00

Tervetuloa vaihtamaan kuulumisia Fabebook-tupailtaan ti 1.12. klo 18. Suumataan syksyä ja käännetään katse kohti vuotta 2021. Tule kuulolle!🍀

Live-lähetys tapahtuu Facebook-sivuni kautta:
www.facebook.com/hilkkakemppi/

66 interested  ·  12 going