Hae Keskustan Etelä-Pohjanmaan piiri ry:n vt. toiminnanjohtajaksi

Sinä aktiivinen ja keskustahenkinen järjestöosaaja, tule meille vt. toiminnanjohtajaksi! Haemme Keskustan Etelä-Pohjanmaan piirille vt. toiminnanjohtajaa. Työtehtävä on täysiaikainen ja muuttuu toiminnanjohtajan tehtäväksi. Työ alkaa sopimuksen mukaan, kuitenkin viimeistään 1.5.2024.

Tarjoamme näköalapaikan yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen ja päätöksentekoon, runsaasti järjestöllisiä rutiineja, viestinnällistä ja toiminnallista vastuuta sekä aktiivisen, toimivan keskustapiirin.

Toiminnanjohtajan tehtävinä on
-hoitaa piirin taloutta ja hallintoa sekä kehittää piirin toimintaa
-vastata poliittisen toiminnan ja tapahtumien järjestämisestä yhdessä piirihallituksen kanssa
-vastata piirin vaalitoiminnan suunnittelusta ja koordinoinnista
– olla pääasiallisena vastuussa piirin viestinnästä
-toimia yhteistyössä puoluetoimiston kanssa
-pitää yllä hyviä suhteita paikallistoimijoihin, verkostoitua maakunnallisten vaikuttajien ja muiden toimijoiden kanssa

Sinulla on hyvät viestinnälliset taidot, erityisesti Canva, Facebook ja Instagram, hyvät tietotekniset-, taloudelliset ja yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot sekä soveltuva korkeakoulututkinto tai vastaava kokemuksen kautta hankittu pätevyys.

Katsomme eduksi, jos sinulla on kokemusta järjestötyöstä, ymmärrystä politiikasta ja keskustalaisesta arvomaailmasta, ruotsin kielen taito, hyvä paineensietokyky ja sydämen sivistystä kohdata erilaisia ihmisiä ja asioita.

Tehtävä sisältää ilta- ja viikonlopputöitä, ja vaatii ajokorttia ja mahdollisuutta oman auton käyttöön. Piiritoimistomme on Seinäjoella, mutta osittainen etätyö on mahdollista. Työsuhteessa noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa.
Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen, ansioluetteloineen 26.3.2024 klo.18.00. mennessä osoitteeseen etela-pohjanmaa@keskusta.fi

Lisätietoja:
puheenjohtaja Sari Palmu
0400-541763, sari.palmu@japo.fi

aluekoordinaattori Susanne Vähäjylkkä
050-538 1728, susanne.vahajylkka@keskusta.fi

Keskustan Etelä-Pohjanmaan piiri ry

Tervetuloa Farmari-messuille keskustan osastolle!
Tervetuloa Keskustan osastolle A140 Farmari-maatalousnäyttelyyn Seinäjoki Areenalle 4.-6.7.2024! Keskustan aktiiveja ja päättäjiä tavattavissa koko viikonlopun ajan. Tule antamaan palautetta Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueesta aluevaltuutetuille ja pyöräytä samalla onnenpyörää. Perjantaina ja lauantaina mukana myös Pohjanmaan aluevaltuustoryhmän jäseniä.
26.6.2024 / Uutiset
Keskustan Etelä-Pohjanmaan piirin vuosikokous 18.5.2024: Hallituksen keskittämis- ja kurjistamispolitiikka näivettää Suomen
20.5.2024 / Uutiset
Maaseudun Tulevaisuus uutisoi viimeviikolla, että Atrian valmistama kotimainen tuotemerkin porsaan fileepalat oli vaihtunut kaupan private label tanskalaiseen lihaan. Suomalaisen lihan vaihtuminen tanskalaiseen on vain yritys murentaa suomalaista elintarvikeketjua ja vain sen takia, että kauppa tekee siten maksimaalisen voittomarginaalin. Ellei riittävän halvalla suomalaista saada, otetaan tuonti kortti esille.
29.4.2024 / Uutiset
EtusivuUutisetHae Keskustan Etelä-Pohjanmaan piiri ry:n vt. toiminnanjohtajaksi