Tervetuloa!

Tule kanssamme vaikuttamaan Kymenlaakson tulevaisuuteen!
Keskustalla on toimintaa kaikissa Kymenlaakson kunnissa. Olet lämpimästi tervetullut sivuillemme ja halutessasi mukaan toimintaamme.
Tutustu meihin paremmin sivuston kautta tai ota yhteyttä sähköpostitse kymenlaakso@keskusta.fi.

Historialliset ensimmäiset hyvinvointialuevaalit pidetään 23.1.2022. Nyt on aika asettua ehdolle! Kymenlaakson Keskusta asettaa ehdokkaansa 13.11.2021. Jos olet kiinnostunut vaikuttamaan maakuntasi soteasioihin ja pelastustoimeen, ota yhteyttä alueellasi toimivaan keskustayhdistykseen tai piiriin kymenlaakso@keskusta.fi !

Piiritoimisto

Postiosoite:
Keskikatu 4
45100 Kouvola

Käyntiosoite:
Kauppakeskus Hansa,
2. Kerros (Torikatu 3-5)
45100 Kouvola

Avoinna sopimuksen mukaan.
Pääsääntöisesti arkipäivisin.

kymenlaakso@keskusta.fi

Uutiset

Keskustan Kymenlaakson piiri hämmästelee puheita lääkärihelikopterista tehdyn päätöksen repimisestä auki ja toivoo kaikkien maakunnan poliittisten toimijoiden yli puoluerajojen olevan yhdessä rintamassa jo tehdyn päätöksen tukena.
18.10.2021 / Uutiset
Tulevien aluevaalien äänestysinnokkuus on puhututtanut ja mietityttänyt paljon. Asia on kuitenkin meidän jokaisen käsissä. Miettiessämme äänestääkö vai ei, kannattaa huomoida mistä kaikesta meitä jokaista koskettavasta aluevaltuustot päättävät kirjoittaa kotkalainen varavaltuutettu Sanna Saikkonen.
1.10.2021 / Uutiset
Haminalaisten aluevaaleissa ehdolle lupautuneiden Pasi Jokelan, Vesa Koskiahon, Juha Kytömäen ja Sauli Ojalan allaoleva kirjoitus julkaistiin 22.9.2021 Kymen Sanomissa ja Kouvolan Sanomissa. Kirjoituksessa tuodaan esille kuinka jokapäiväisiä, meitä kaikkia koskettavia asioita tulevat aluevaltuustot käsittelevät.
23.9.2021 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Eduskuntarymän varapuheenjohtaja Hanna-Leena Mattila Kouvolassa ma 25.10.2021

ma 25.10 klo 16:00

Kymenlaakson KeskustaTorikatu 3-5Kouvola,45100 Map

Keskustellaan aluevaaleista ja muusta ajankohtaisesta politiikasta kahvikupposen äärellä piiritoimistolla maanantaina 25.10. klo 16-17. Mukana Keskustan eduskuntaryhmän 2. varapuheenjohtaja Hanna-Leena Mattila sekä paikallisia keskustatoimjoita.

5 interested  ·  2 going

Kaikki tapahtumat