Paljon kiitoksia kaikille Keskustan ehdokkaita aluevaaleissa äänestäneille.

Meillä oli Päijät-Hämeessä mahtava ehdokasjoukko ja Keskustan ehdokkaista äänestäjät valitsivat aluevaltuuston jäseniksi 11 henkilöä.
Valituiksi tulivat:
Martti Talja, Hilkka Kemppi, Riitta Lonka, Atte Savelainen, Hanna Hasala, Kaarina Suhonen, Miina Harmaala, Eevakaisa Lehtosalo-Lönnberg, Kati Pölönen, Seija Aakala ja Sari Kolsi.
Varavaltuutetuiksi valittiin:
Siiri Mertakorpi, Satu Jaatinen, Paula Ijäs, Sirkka-Liisa Papinaho, Jeremias Sankari, Lasse Pakkanen, Markku Karjula, Elina Luukka, Reijo Houni, Tarja Anttonen ja Sanni-Maria Tiihonen.

Uutiset

Keskustan Päijät-Hämeen piiri asetti aluevaaleihin Päijät-Hämeen hyvinvointialueella 71 ehdokasta. Keskusta lähtee aluevaaleihin Päijät-Hämeessä luottavaisin mielin hyvän ja koko maakunnan kattavan ehdokaslistan myötä. Ehdokasasettelu on tehty niin, että kaikista kunnista on mahdollisuus saada läpi valtuutettuja aluevaltuustoon. Keskustalle on nimenomaan tärkeää, että kaikista kunnista saataisiin edustajia aluevaltuustoon.
15.12.2021 / Uutiset
Keskustan Päijät-Hämeen piirin syyskokous pidettiin torstaina 25.11. Orimattilassa. Päijät-Hämeen Keskusta nimesi syyskokouksessaan aluevaaleihin 58 ehdokasta.
25.11.2021 / Uutiset
Aluevaalit, mitkä, missä, milloin?
Sinulle Päijät-Hämäläinen. Sosiaali- ja terveys (sote) uudistuksesta on tullut totta ja päätökset on tehty. Tämä on todellisuus, ja sen kanssa menemme yhdessä eteenpäin riippumatta siitä, oletko ollut uudistuksen kannalla, vai onko se mielestäsi ollut turhaa, tai olisiko joku asia pitänyt tehdä toisin. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Puheissa kuulemme käsitteitä sote, maakunta, hyvinvointialue ja aluevaalit. Toissijaista on se, millä nimellä haluamme asiaa kutsua, puhumme silti samasta uudistuksesta.
6.9.2021 / Uutiset

Tapahtumat

to. 24.3. klo 18.00 Keskustan Padasjoen kuntayhdistyksen vuosikokous Kuntalassa, Kellosalmentie 20 Padasjoki

su. 24.4. klo 14.00 eduskunnan puhemies Matti Vanhanen ja kansanedustaja Hilkka Kemppi Keskustan tilaisuudessa Lahdessa kertomassa ulko- ja turvallisuuspoliittista asioista. Paikkana Lahden kirjaston auditorio. Tervetuloa mukaan.

ke. 27.4. klo 18.00 Keskustan Päijät-Hämeen piirin sääntömääräinen vuosikokous. Paikkana Rientolan seurantalo, Mukulintie 30, Padasjoki. Mukana puolueen varapuheenjohtaja Petri Honkonen ja kansanedustaja Hilkka Kemppi.

ke. 27.4. klo 18.30 Keskustan Asikkalan kunnallisjärjestön vuosikokous Salpauksen Asikkalan kampuksella (Laurellintie 55, 17320 Asikkala). Tutustuminen kampukseen alkaen klo 16.30. Kahvitarjoilu. Paikallisyhdistykset kokoontuvat klo 18. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Ilmoittautuminen: tarja.tornio@gmail.com tai 040 7196279.

pe. 29.4. klo 18.30 Keskustan Orimattilan kunnallisjärjestön vuosikokous. Paikkana Myllylän koulu.

su. 1.5. klo 9.30 Keskustan Vihreä Vappu su. 1.5. klo 9.30 alkaen Orimattilassa Erkontiellä kaupungintalon ja OP:n välisellä parkkipaikalla. Puhujana kansanedustaja Hilkka Kemppi. Tarjolla jutustelua, simaa ja munkkeja.