Tervetuloa

Tervetuloa kanssamme vaikuttamaan hämäläisten hyvinvointiin! Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.
Ota rohkeasti yhteyttä! Soita tai sovi aika tapaamiselle.
Puh. 0400 930 483, Sähköposti paijat-hame@keskusta.fi

Olet aina tervetullut mukaan!

Uutiset

Suurin osa lapsistamme ja nuoristamme voi hyvin. Osalle heistä kuitenkin kasaantuu monenlaisia ongelmia, joiden vaikutus voi heijastua aikuisuuteen saakka. Haasteena on, että hyvinvointi eriarvoistuu.
21.10.2022 / Uutiset
Venäjä hyökkäsi Ukrainaan helmikuun lopussa kuluvana vuonna, ja raakalaismaista sotaa on nyt käyty viisi kuukautta. Alamme olla turtuneita sotaan. Turtuneita kammottaviin kuviin, surullisiin ihmiskohtaloihin, järkyttäviin uutisiin.
22.9.2022 / Uutiset
Keskusta julkaisi 25.8. uuden työelämälinjauksensa. Se painottaa toimeliaisuutta ja työnteon esteiden purkamista, turvallista työelämää sekä uutta työelämäkulttuuria. Keskusta korostaa työelämää koskevissa uudistuksissaan työntekijöiden, työnantajien ja poliittisten päättäjien välistä luottamusta ja vuoropuhelua. Yksi linjauksen konkreettisista esityksistä on vaatimus paikallisen sopimisen kuntoon laittamisesta.
26.8.2022 / Uutiset

Kalenteri –
Keskustan Etelä-Hämeen ja Päijät-Hämeen piirit
Tule tapaamaan mm. Keskustan eduskuntavaaliehdokkaita.

Marraskuu

ma 21.11. klo 18.00 Keskustan Hartolan kunnallisjärjestön syyskokous Hartolan kunnantalolla

pe. 25.11. klo 17.00 Keskustan Iitin kuntayhdistyksen syyskokous Kausalan ABC:lla

la 26.11.2022 klo 10-12. Lahden Keskusta on mukana perinteisessä Nastolan Joulunavauksessa Rakokivessä lauantaina. Mukana eduskuntavaaliehdokkaita. Nähdään Nastolassa!

la. 26.11. Janakkalan Laurinmäen joulunavaus klo 12-16. Mukana Janakkalan Keskusta ja ehdokkaita.

ma 28.11. klo 18.30 Hämeenlinnan kunnallisjärjestön syyskokous piiritoimistolla. Ehdokkaille on varattu kokouksen alkuun puoli tuntia esittäytymisille.

ti 29.11. Keskustan Sysmän kunnallisjärjestön syyskokous. Paikkana ravintola Uoti (Keskustie 1). Kansanedustaja Jari Leppä kertoo viimeisimmät maa- ja metsätalouden kuulumiset eduskunnasta.

ke 30.11. klo 18-20 Päijät-Hämeen aluevaltuustoryhmän kuntatilaisuus Padasjoen valtuustosalissa

Joulukuu

pe 2.12. Lopen kunnallisjärjestön syyskokous Ravintola Wanha Seurala, klo 18. Ilmoittautuminen Suvi Louhelalle etukäteen puurotarjoilun vuoksi. Ehdokkaat tervetulleita!

ke 7.12. Keskustan teltta Lahden markkinoilla ja Lahden piiritoimiston avajaiset

la. 10.12. klo 11 alkaen Hollolan Keskusta Hollolan torilla, Salpakankaalla.

la-su 10.-11.12. Joulumarkkinat Loimua Areenalla Hämeenlinnassa. Hämeenlinnan kunnallisjärjestö

ti 13.12. klo 8.30-10.30 Keskustan teltta Kausalan torilla Iitissä, kahvitarjoilu

ti 13.12. Keskustan Päijät-Hämeen aluevaltuustoryhmän kuntatilaisuus Lahdessa piiritoimistolla, Vesijärvenkatu 22 B

Tammikuu 2023