Tervetuloa!

Keskusta on moniarvoinen kansanliike. Joukkoomme mahtuu monenlaisia ihmisiä kaikista kansanryhmistä. Yhteistä meille on samankaltainen tapa ajatella ja toimia: kantaa vastuuta. Keskusta on paitsi kansanvaltainen poliittinen puolue myös yhteiskunnallinen uudistus-, kasvatus- ja sivistysliike.

Keskusta toimii vahvasti koko Päijät-Hämeen alueella. Keskusta on turvallinen ja eteenpäin katsova uudistaja. Meille on tärkeää, että kaikille turvataan samantasoiset palvelut asuinpaikasta riippumatta. Kannamme vastuuta kaikista täällä asuvista.

Piiritoimisto

Hämeenkatu 9 A 5. krs

paijat-hame@keskusta.f

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Piirin vuosikokous lauantaina 8.8.

la 8.8 klo 10:00 – la 8.8 klo 14:00

Päijät-Hämeen KeskustaHämeenkatu 9 A 5. krsLahti,15110 Map Keskustan …

Keskustan Päijät-Hämeen piirin sääntömääräinen vuosikokous la. 8.8. klo 10.00 alkaen Kärkölässä. Paikkana Kärkölän kunnantalo, Virkatie 1. Kahvitarjoilu ja valtakirjojen tarkastus klo 9.30 alkaen.
Kokouksessa mukana puoluekokouksessa Keskustan johtotehtäviin ehdokkaina olevia eli Keskustan puheenjohtaja Katri Kulmuni ja puheenjohtajaehdokas Annika Saarikko sekä puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, kansanedustaja, varapuheenjohtajaehdokas Hilkka Kemppi ja varapuheenjohtajaehdokas Riikka Pakarinen.
Tervetuloa kaikki Keskustan toiminnasta kiinnostuneet mukaan kokoukseen.
See MoreSee Less

9 interested  ·  14 going