“Ilman Keskustaa ja Golfvirtaa täällä olisi todella kylmä”
– vanha lappilainen sanonta

Tervetuloa Peräpohjolan piirin sivuille. Näiltä sivuilta löydät mm. piirin hallinnon ja piirin alueella toimivien keskustalaisten kunnallisjärjestöjen ja kansanedustajien yhteystietoja. Sivuilta löytyvät myös piirin kannanotot ja ohjelmat.

Liittymällä jäseneksemme pääset mukaan puolueen päätöksentekoon, saat tiedotteita sekä ajankohtaisia kyselyjä järjestöstä ja politiikasta. Jäsenenä voit osallistua oman kuntasi keskustan kokouksiin äänivaltaisena edustajana.

Keskustanuorten jäsenenä saat uusia ystäviä ympäri Lappia, verkostoidut muiden nuorten päättäjien kanssa ympäri Suomen sekä saat kotiisi sekä jäsenlehti Juuren.

Lue lisää toiminnastamme ›

Piiritoimisto

Valtakatu 25, 1 krs.
94100 Kemi

Avoinna sopimuksen mukaan, pääsääntöisesti arkipäivisin.

perapohjola@keskusta.fi

Uutiset

Keskustan Peräpohjolan piiri esittää, että Laurilan radan sähköistysten yhteydessä ratakiskot uusitaan niin, että myös ruotsalaiset junat voisivat tulla ja lähteä Kemin rautatieasemalta. Kyseisellä toimella sujuvoitettaisiin matkustajaliikennettä rajan ylitse, sillä vilkas pääradan junaliikenne kulkee valmiiksi Kemin kautta.
5.8.2020 / Uutiset
Peräpohjolan piirin hallitus esittää kansanedustaja, puolueen puheenjohtaja Katri Kulmunia jatkamaan puolueen puheenjohtajana Oulun puoluekokouksen jälkeen.
18.6.2020 / Uutiset
Finnair on ilmoittanut, että koronapandemian vuoksi kotimaan lentoyhteyksiä tullaan supistamaan rajusti koko loppuvuoden ajan. Tämä tarkoittaa, että Kemi-Tornion lentokentälle ei lennettäisi kertaakaan tänä vuonna. Mahdollista olisi, ettei Finnair aloittaisi lentoja enää ollenkaan, vaan kenttä suljettaisiin lopullisesti.
17.5.2020 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Piirin vuosikokous

su 16.8 klo 11:00 – su 16.8 klo 16:00

Laivakankaan ravirata, Tornio

Tervetuloa piirin vuosikokoukseen. Kokous pidetään Laivakankaan raviradalla klo 11 alkaen. Valtakirjantarkastus klo 10-11. Maittava lounas kokoustauolla (15€). Tervetuloa!

2 interested
Maakuntalaulutuokio Mikko Alatalon kanssa

su 30.8 klo 13:00 – su 30.8 klo 14:30

Meripuiston laululava, Kemi

Tule laulamaan tuttuja maakuntalauluja Mikko Alatalon kanssa Kemin Meripuistoon. Makkara- ja kahvitarjoilu.

15 interested  ·  4 going

Kaikki tapahtumat