Tervetuloa Huittisten Keskustan sivuille

Puolueilla on monta tehtävää kansanvallan nimissä. Ne edustavat erilaisia yhteiskunnallisia näkemyksiä ja voivat nostaa keskusteluun ja päätöksentekoon kansalaisten tarpeita ja ongelmia. Puolueiden tehtävä on myös tuoda esiin uusia ideoita ja viedä uudistuksia eteenpäin. Kansanvalta tarvitsee päättäjiä.

Tätä tehtävää paikallistasolla hoitamaan on perustettu Keskustan Huittisten kunnallisjärjestö ry.

Huittisten kaupunki

Tule mukaan

Perustehtävämme on nostaa ehdolle henkilöitä, jotka ovat valmiita uhraamaan aikaansa yhteisten asioiden hoitamiseksi, sekä ohjaamaan kehitystä arvojemme ja tavoitteidemme mukaisesti. Organisoimme siis ehdokasasettelua ja kampanjointia, mutta lisäksi toimimme Keskustalaisena äänitorvena.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Keskustan Satakunnan piirin vuosikokous

la 17.4 klo 11:00

Keskustan Satakunnan piirin vuosikokous pidetään lauantaina 17.4.2021 klo 11.00 Zoom-etäyhteydellä.

Kokouksen seuraajille kokous striimataan Satakunnan Keskustan Facebook-sivulle.

Kokousta johdetaan piiritoimistosta, os. Itäpuisto 9, Pori. Kokoukseen osallistuvien toteaminen klo 10 alkaen.

Poliittiset alustukset: Euroopan parlamentin jäsen Elsi Katainen ja kansanedustaja Eeva Kalli. Käsitellään sääntömääräiset asiat sekä kuntavaaleihin valmistautumista.

Varsinaisten kokousedustajien tulee ennakkoilmoittautua viimeistään keskiviikkona 14.4. klo 20 mennessä, satakunta@keskusta.fi tai puh. 044 978 3929.

Ilmoittakaa sähköposti, johon osallistumislinkki voidaan lähettää ilmoittautumisen päätyttyä.

Tervetuloa!
... Näytä lisääSee Less

25 interested  ·  16 going
Oma yliopisto Satakuntaan
Viime aikoina on herätelty korkeimman opetuksen mahdollista laajentamista Satakuntaan. Tähän koko maakunnan pitää Keskustan mielestä yhtenäisenä tarttua. Tälle maakunnalle ja sen koulutukselle ja sitä kautta hyvinvoinnille ja vetovoimatekijöille on nyt avautunut ikkuna pohtia sitä, mitä tuo otsikossa mainittu asia tarkoittaisi, kun se saataisiin maaliin. Täällä on yhteisenä tahtotilana se, että sen avulla voitaisiin nostaa osaamisen tasoa lisäämällä panostusta koulutukseen ja tutkimukseen.
7.4.2021 / Uutiset
Keskustan Satakunnan piirin syyskokous jakaa pohjois-satakuntalaisten huolen turvetuotannon jatkosta
Keskustalaiset Pohjois-Satakunnassa haluavat tuoda koko seutufooruminsa äänellä näkyväksi turvetuotannosta hallitusohjelmaan kirjatun tavoitteen epätasapainon.
7.4.2021 / Uutiset

Kunnallisjärjestön johtokunta