Tervetuloa

Täältä löydät Turun Keskustan nettisivut!

Turussa toimii Keskustan kunnallisjärjestö, paikallisyhdistyksiä ja -osastoja sekä Keskustanaisten ja Keskustanuorten  omat yhdistykset. Yhteystiedot li sätään myöhemmin.

tämä osa päivitetään myöhemmin

Alla olevasta linkistä pääset meidän facebook-sivustolle, jossa on ajankohtaista, nopeasti päivitettävää tietoa.

Turun Keskusta

Valtuustoryhmän sihteeri:

Ilona Koivunalho

Keskusta Turussa

Lämpimästi toivotamme sinut mukaan tekemään Turusta entistäkin paremman kunnan asua ja yrittää!

Olemme tavattavissa vaalienkin välillä, voit ottaa yhteyttä luottamushenkilöihimme. Henkilökohtaiset yhteystiedot lisätään myöhemmin. Voit ottaa yhteyttä kunnallisjärjestöön osoitteessa turku@keskusta.fi

Tapahtumat 2022

K50-messut Logomossa la 3.9.

Seurakuntavaalit syyskuussa

Hallituksen kokoukset 17.3., 7.4., 12.5. ja viikolla 23 (sovitaan erikseen)

———–

Menneet tapahtumat

Ke 25.11.2020
Kunnallisjärjestön vuosikokous

Ajankohtaista

Tutustu Turun Keskusta ke 25.11.2020 hyväksyttyyn pormestariohjelmaan alla olevasta linkistä

Turun Keskustan pormestariohjelma

Valokuvia tapahtumista 2022

Turun Keskustalla on perinteenä toivottaa Hyvää Pääsiäistä jakamalla rairuohon siemenpusseja.  Tänä vuonna pussukoissa on kotimaisia ohran siemeniä, joiden kasvusto on tukevampaa kuin perinteinen rairuoho.

Tästä löydät kuvia vuoden 2022 projektista

Rairuohot_2022

Varsinais-Suomen Keskusta hakee järjestösihteeriä
Nyt haemme piiritoimistollemme järjestösihteeriä, jonka ensisijaisiin tehtäviin kuuluu piirin taloushallinto, jäsenrekisterin ylläpito ja muu hallinto sekä paikallisyhdistystemme tukeminen ja kouluttaminen yhdistyshallinnossa. Pienen ja dynaamisen työyhteisön osana järjestösihteeri osallistuu myös puoluetoiminnan muihin moninaisiin tehtäviin. Toimenkuvaa on mahdollista räätälöidä valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Työ edellyttää satunnaisesti ilta- ja viikonlopputöitä. Työtä on mahdollista tehdä sopimuksen mukaan myös osin etänä.
1.4.2022 / Uutiset
Linda Lähdeniemi Varsinais-Suomen Keskustan poliittiseksi asiantuntijaksi
Varsinais-Suomen Keskustan työvaliokunta on päättänyt palkata Linda Lähdeniemen, 24, piirin poliittiseksi asiantuntijaksi. Tehtävä on määräaikainen, ja kestää piirin vakinaisen toiminnanjohtajan Hanna Vuolan vuorotteluvapaan ajan helmikuusta heinäkuun loppuun. Lähdeniemi on Punkalaitumen kunnanhallituksen puheenjohtaja ja Varsinais-Suomen Keskustanuorten toiminnanjohtaja. Hänet valittiin myös juuri pidetyissä aluevaaleissa Pirkanmaan hyvinvointialueen valtuustoon. Ennen tätä tehtävää hän on toiminut myös Keskustanuorten va. järjestösuunnittelijana. Hän opiskelee viestintää ja journalismia Turun Ammattikorkeakoulussa.
1.2.2022 / Uutiset
EtusivuTurku