Tervetuloa

Täältä löydät Turun Keskustan nettisivut!

Turussa toimii Keskustan kunnallisjärjestö, paikallisyhdistyksiä ja -osastoja sekä Keskustanaisten ja Keskustanuorten  omat yhdistykset. Yhteystiedot li sätään myöhemmin.

tämä osa päivitetään myöhemmin

Alla olevasta linkistä pääset meidän facebook-sivustolle, jossa on ajankohtaista, nopeasti päivitettävää tietoa.

Turun Keskusta

Valtuustoryhmän sihteeri:

Ilona Koivunalho

Keskusta Turussa

Lämpimästi toivotamme sinut mukaan tekemään Turusta entistäkin paremman kunnan asua ja yrittää!

Olemme tavattavissa vaalienkin välillä, voit ottaa yhteyttä luottamushenkilöihimme. Henkilökohtaiset yhteystiedot lisätään myöhemmin. Voit ottaa yhteyttä kunnallisjärjestöön osoitteessa turku@keskusta.fi

Tapahtumakalenteri vuodelle 2023:

Toimintasuunnitelma 2023_Turun Keskusta ry (1) (1)

Tutustu Turun Keskusta ke 25.11.2020 hyväksyttyyn pormestariohjelmaan alla olevasta linkistä

Turun Keskustan pormestariohjelma

Valokuvia tapahtumista 2022

Turun Keskustalla on perinteenä toivottaa Hyvää Pääsiäistä jakamalla rairuohon siemenpusseja.  Tänä vuonna pussukoissa on kotimaisia ohran siemeniä, joiden kasvusto on tukevampaa kuin perinteinen rairuoho.

Tästä löydät kuvia vuoden 2022 projektista

Rairuohot_2022

Antti Airikki Nousiaisista eduskuntavaaliehdokkaaksi
KESKUSTA LÄHTEE EDUSKUNTAVAALEIHIN MONIPUOLISELLA EHDOKASJOUKOLLA Piirihallitus nimesi yrittäjä Antti Airikin Nousiaisista ehdokkaaksi Varsinais-Suomen Keskusta nimesi yrittäjä Antti Airikin Nousiaisista eduskuntavaaliehdokkaaksi kevään 2023 eduskuntavaaleihin. Piirihallitus täydensi aiemmin nimettyjen 16 ehdokkaan listaa eilen kokouksessaan ja kaikki ehdokkaat on nyt nimetty. Keskusta lähtee eduskuntavaaleihin koko vaalipiirin kaikki seudut kattavalla ehdokasjoukolla, jossa on edustusta monipuolisesti eri ammattikunnista ja eri ikäluokista. Varsinais-Suomen ehdokkaat: Olli-Pekka Aalto, maatalousyrittäjä, agrologi (AMK), Marttila Antti Airikki, yrittäjä, Nousiainen Rami Ekman, hygieniahoitaja, Turku Perttu Helin, erityisopettaja, Turku Olavi Jantunen, kommodori evp., varatoimitusjohtaja, Salo Riitta Karjalainen, asumispalvelupäällikkö, Turku Esko Kiviranta, kansanedustaja, lakimies, Sauvo Mauri Kontu, yrittäjä, teollisuusneuvos, Uusikaupunki Jani Kurvinen, yrittäjä, Somero Jonna Lappalainen, sosionomi (AMK), Kemiönsaari Anniina Lehmus, eläinlääketieteen yo, Kaarina Ilkka Pilpola, maatalousyrittäjä, Mynämäki Mimmi Ruusunen, puutarhuri, Turku Annika Saarikko, keskustan puheenjohtaja, valtiovarainministeri, Oripää Reetta Tanila-Järvinen, sairaanhoitaja, Naantali Mikko Vuolle, asiakasneuvoja, liiketaloudenopiskelija, Loimaa Anu Vuorinen, terveydenhoitaja (YAMK), Parainen
13.1.2023 / Uutiset
Varsinais-Suomen Keskusta hakee järjestösihteeriä
Nyt haemme piiritoimistollemme järjestösihteeriä, jonka ensisijaisiin tehtäviin kuuluu piirin taloushallinto, jäsenrekisterin ylläpito ja muu hallinto sekä paikallisyhdistystemme tukeminen ja kouluttaminen yhdistyshallinnossa. Pienen ja dynaamisen työyhteisön osana järjestösihteeri osallistuu myös puoluetoiminnan muihin moninaisiin tehtäviin. Toimenkuvaa on mahdollista räätälöidä valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Työ edellyttää satunnaisesti ilta- ja viikonlopputöitä. Työtä on mahdollista tehdä sopimuksen mukaan myös osin etänä.
1.4.2022 / Uutiset
EtusivuTurku