Tulevat tapahtumat

Varsinais-Suomen Keskustan vuosikokous

la 14.5. 09:30 - la 14.5. 14:00

Raision kirjastotaloRaisio, Map

Keskustan Varsinais-Suomen piiri ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään lauantaina 14.5.2022 klo 10 Raision kirjaston auditoriossa, osoitteessa Eeronkuja 2, Raisio. Kahvia tarjolla klo 9:30 alkaen.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, mukaan lukien piirin puoluekokousedustajien ja puoluevaltuustoehdokkaiden valinta. Kokouksessa kuullaan Keskustan puheenjohtaja, valtiovarainministeri Annika Saarikon poliittinen katsaus.

Kokouksessa on myös varattu aika puoluejohtoon pyrkivien esittäytymiseen.

Kokouspaikalla on ilmoittautumispiste, jolle on ilmoittauduttava niin virallisten piirikokousedustajien kuin kokouksen seuraajien. Pyydämme toimittamaan piirikokousedustajien valtakirjat etukäteen piiritoimistolle saapumisen sujuvoittamiseksi. Kokous on avoin, eli sitä voi vapaasti saapua seuraamaan mutta äänioikeus on vain Keskustan yhdistysten valitsemilla piirikokousedustajilla.

Kokousta voi seurata verkosta osoitteessa www.facebook.com/vskeskusta. Puheenvuorojen käyttäminen ja äänestäminen on kuitenkin mahdollista vain fyysisesti kokouspaikalla.

Lämpimästi tervetuloa!

Piirihallitus
Keskustan Varsinais-Suomen piiri ry

6 interested  ·  15 going
Turvalliseen tulevaisuuteen -keskustelutilaisuus

ti 29.3. 19:00

Liedon KunnantaloKirkkotie 13Lieto, Map

Venäjän hyökkäys Ukrainaan on tuomittava. Suomeen ei kohdistu välitöntä uhkaa, mutta olemme uuden edessä.

Meille kaikille turvallinen tulevaisuus rakentuu keskustelun kautta.
Tule purkamaan tuntojasi, saamaan tietoa, kertomaan näkemyksesi ja kuulemaan, mitä me Keskustassa ajattelemme.

Turvalliseen tulevaisuuteen -keskustelutilaisuus järjestetään tiistaina 29.3. klo 19 Liedon kunnantalolla (Kirkkotie 13, 21420 Lieto).

Keskustelua ovat alustamassa Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen ja kansanedustaja, ulkoasiainvaliokunnan jäsen Mikko Savola.

Tervetuloa keskustelemaan!

Varsinais-Suomen Keskusta järjestää Turvalliseen tulevaisuuteen -keskustelutilaisuuksia seutukunnittain kevään aikana.

3 interested  ·  2 going
Turvalliseen tulevaisuuteen -keskustelutilaisuus

to 24.3. 19:00

Salon kaupungintalo, Tehdaskatu 2, 24100 Salo Map

Meille kaikille turvallinen tulevaisuus rakentuu keskustelun kautta.

Turvalliseen tulevaisuuteen -keskustelutilaisuus järjestetään torstaina 24.3. klo 19 Salon kaupungintalolla (Tehdaskatu 2, 24100 Salo).

Tervetuloa keskustelemaan!

4 interested  ·  4 going
Ajankohtainen Kaikkonen Varsinais-Suomessa

pe 21.1. 17:00 - pe 21.1. 17:30

Puolustusministeri Antti Kaikkonen Varsinais-Suomen Keskustan vieraana! Kaikkonen antaa ajankohtaiskatsauksen niin puolustusministeriön asioihin kuin sunnuntaina käytäviin aluevaaleihin.

Facebook-livelähetys alkaa Varsinais-Suomen Keskustan FB-sivuilla perjantaina 21.1. klo 17:00. Tervetuloa mukaan! 🍀

4 interested  ·  7 going
Mistä aluevaaleissa on kyse? Mukana Markus Lohi

ma 10.1. 19:00 - ma 10.1. 19:45

Mistä aluevaaleissa oikein päätetään? Miksi niissä pitäisi äänestää?

Varsinais-Suomen Keskusta järjestää maanantaina 10.1. klo 19-19:45 Facebook-livelähetyksen, jossa Keskustan varapuheenjohtaja, sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi avaa, mistä näissä historian ensimmäisissä aluevaaleissa oikein on kyse. Livelähetys lähetetään Varsinais-Suomen Keskustan Facebook-sivuilla. Tervetuloa mukaan linjoille!

11 interested  ·  11 going
Lataa lisää