Yhdessäoloa, vaikuttamista, verkostoja, kulttuuria, oppimista – tätä kaikkea on poliittinen järjestötoiminta.

Keskustalaisille tärkeitä arvoja ovat tasa-arvon ja ihmisyyden vaaliminen, sivistyksen ja kultuurin edistäminen. Keskusta-aate kannustaa rehtiin yritteliäisyyteen ja vastuulliseen ympäristöajatteluun.

Varsinais-Suomen Keskusta koostuu 106 jäsenyhdistyksestä.

Haluatko vaikuttaa Varsinais-Suomen Keskustan toimikunnissa? Kiinnostaako Keskustanaisten tai -nuorten toiminta? Opiskelijapolitiikka tai varhaisnuorisotyö? Haluatko olla mukana päättämässä kotikuntasi asioista?

Piiritoimisto

Linnankatu 21 B 35
20100 Turku

Tapaamiset piiritoimistolla vain etukäteen sopien.

+358 10 292 2060
varsinais-suomi@keskusta.fi

Varsinais-Suomen Keskusta hakee järjestösihteeriä
Nyt haemme piiritoimistollemme järjestösihteeriä, jonka ensisijaisiin tehtäviin kuuluu piirin taloushallinto, jäsenrekisterin ylläpito ja muu hallinto sekä paikallisyhdistystemme tukeminen ja kouluttaminen yhdistyshallinnossa. Pienen ja dynaamisen työyhteisön osana järjestösihteeri osallistuu myös puoluetoiminnan muihin moninaisiin tehtäviin. Toimenkuvaa on mahdollista räätälöidä valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Työ edellyttää satunnaisesti ilta- ja viikonlopputöitä. Työtä on mahdollista tehdä sopimuksen mukaan myös osin etänä.
1.4.2022 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Ei tapahtumia

Kaikki tapahtumat