Yhdessäoloa, vaikuttamista, verkostoja, kulttuuria, oppimista – tätä kaikkea on poliittinen järjestötoiminta.

Keskustalaisille tärkeitä arvoja ovat tasa-arvon ja ihmisyyden vaaliminen, sivistyksen ja kultuurin edistäminen. Keskusta-aate kannustaa rehtiin yritteliäisyyteen ja vastuulliseen ympäristöajatteluun.

Varsinais-Suomen Keskusta koostuu 106 jäsenyhdistyksestä.

Haluatko vaikuttaa Varsinais-Suomen Keskustan toimikunnissa? Kiinnostaako Keskustanaisten tai -nuorten toiminta? Opiskelijapolitiikka tai varhaisnuorisotyö? Haluatko olla mukana päättämässä kotikuntasi asioista?

Piiritoimisto

Linnankatu 21 B 35
20100 Turku

Tapaamiset piiritoimistolla vain etukäteen sopien.

+358 10 292 2060
varsinais-suomi@keskusta.fi

Antti Airikki Nousiaisista eduskuntavaaliehdokkaaksi
KESKUSTA LÄHTEE EDUSKUNTAVAALEIHIN MONIPUOLISELLA EHDOKASJOUKOLLA Piirihallitus nimesi yrittäjä Antti Airikin Nousiaisista ehdokkaaksi Varsinais-Suomen Keskusta nimesi yrittäjä Antti Airikin Nousiaisista eduskuntavaaliehdokkaaksi kevään 2023 eduskuntavaaleihin. Piirihallitus täydensi aiemmin nimettyjen 16 ehdokkaan listaa eilen kokouksessaan ja kaikki ehdokkaat on nyt nimetty. Keskusta lähtee eduskuntavaaleihin koko vaalipiirin kaikki seudut kattavalla ehdokasjoukolla, jossa on edustusta monipuolisesti eri ammattikunnista ja eri ikäluokista. Varsinais-Suomen ehdokkaat: Olli-Pekka Aalto, maatalousyrittäjä, agrologi (AMK), Marttila Antti Airikki, yrittäjä, Nousiainen Rami Ekman, hygieniahoitaja, Turku Perttu Helin, erityisopettaja, Turku Olavi Jantunen, kommodori evp., varatoimitusjohtaja, Salo Riitta Karjalainen, asumispalvelupäällikkö, Turku Esko Kiviranta, kansanedustaja, lakimies, Sauvo Mauri Kontu, yrittäjä, teollisuusneuvos, Uusikaupunki Jani Kurvinen, yrittäjä, Somero Jonna Lappalainen, sosionomi (AMK), Kemiönsaari Anniina Lehmus, eläinlääketieteen yo, Kaarina Ilkka Pilpola, maatalousyrittäjä, Mynämäki Mimmi Ruusunen, puutarhuri, Turku Annika Saarikko, keskustan puheenjohtaja, valtiovarainministeri, Oripää Reetta Tanila-Järvinen, sairaanhoitaja, Naantali Mikko Vuolle, asiakasneuvoja, liiketaloudenopiskelija, Loimaa Anu Vuorinen, terveydenhoitaja (YAMK), Parainen
13.1.2023 / Uutiset
Varsinais-Suomen Keskusta hakee järjestösihteeriä
Nyt haemme piiritoimistollemme järjestösihteeriä, jonka ensisijaisiin tehtäviin kuuluu piirin taloushallinto, jäsenrekisterin ylläpito ja muu hallinto sekä paikallisyhdistystemme tukeminen ja kouluttaminen yhdistyshallinnossa. Pienen ja dynaamisen työyhteisön osana järjestösihteeri osallistuu myös puoluetoiminnan muihin moninaisiin tehtäviin. Toimenkuvaa on mahdollista räätälöidä valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Työ edellyttää satunnaisesti ilta- ja viikonlopputöitä. Työtä on mahdollista tehdä sopimuksen mukaan myös osin etänä.
1.4.2022 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Keskustan Kalanti-Uusikaupunki järjestää ystävänpäivänä

su 12.2. 13:00 - su 12.2. 15:00