Humppila on noin 2200 asukkaan vireä maalaiskunta Lounais-Hämeessä. Kunta sijaitsee valtateiden 2 ja 9 risteyskohdassa lähimpien kaupunkien ollessa Forssa ja Loimaa. Humppila on pieni ja idyllinen kunta keskellä kauneinta Lounais-Hämettä, siellä on uimapaikka keskellä kylää, tontteja rakennettavaksi, uusi päiväkoti rakennettuna sekä urheilu- ja pesäpallokenttäkin. Unohtamatta Suomen parasta kenkäkauppaa. Kunnasta on hyvät liikenneyhteydet niin Turkuun, Tampereelle, Poriin kuin Helsinkiinkin.

Humppilan kunta

Humppilan tulevaisuus on meidän kaikkien yhteinen asia ja parhaiten sen kehittäminen onnistuu yhteistyössä kaikkien kuntalaisten kanssa. Suorat yhteydenotot luottamushenkilöihimme tuottavat parempia ja oikeudenmukaisempia päätöksiä. Toivomme näiden verkkosivujen lisäävän osallistumistanne toimintaamme ja helpottavan yhteydenpitoa luottamushenkilöidemme kanssa.

Humppila

Puheenjohtaja Hannu Mustonen

Kuntasivuille >

Ei tulevia tapahtumia.

———–

Ajankohtaista

Sähköautot eivät hintansa ja tekniikkansa takia pitkään aikaan ole ”joka miehen” autoja. Sen takia polttomoottoreihin tulee kehittää ympäristöystävällisiä polttoaineita.
9.2.2021 / Blogi
Kuntavaaleihin on vielä noin kaksi ja puoli kuukautta aikaa, eikä yhtään ääntä ole annettu. Myöskään vaalien voittajia ja häviäjiä ei vielä voida julistaa, vaikka sitä lehdistö jo markkinoi. Keskusta tarvitsee pärjätäkseen näissä vaaleissa monipuoliset ja kattavat ehdokaslistat kunnissa. Se on meidän kaikkien yhteinen savotta.
9.2.2021 / Blogi
21.12.2020 / Kirjat
Alle kilometrin mittaisilla matkoilla kävely on suosituin kulkutapa. Näistä matkoista 65 % tehdään jalan. Yhden-kolmen kilometrin matkoista kävellään 20-30 % ja 3-5 kilometrin matkoista 15 %. Alle kilometrin matkoista henkilöautolla tehdään kuitenkin edelleen neljännes ja kahden kilometrin matkoista yli 50 %.
16.12.2020 / Blogi
EtusivuHumppila